Saturday, January 17, 2015

Tentang hati.

Izinkan aku berjiwang karat di pagi buta ni ye korang. Jom baca BM translation aku ni.
Sumber - Google.
11 Perkara yang menyakitkan:
Which 1 suits you?
(Can be 1 or more)

1. Mengembalikan perasaan/nostalgia lama yang dah belajar untuk dilupakan.
2. Mengenangkan saat-saat indah bersama.
3. Cuba menyembunyikan perasaan sebenar.
4. Menyintai seseorang yang menyintai orang lain.
5. Memberi komitmen pada seseorang walaupun tahu hubungan tu takkan kemana-mana.
6. Menghalang diri untuk mencintai insan lain.
7. Terlalu mencintai seseorang. 
8. Memiliki cinta sejati tapi pada ketika yang salah.
9. Mengambil risiko untuk jatuh cinta lagi.
10. Menerima keadaan yang sesuatu perkara tu takkan mungkin terjadi.
11. " Kalaulah.."

21 comments:

  1. xtahu sbb mls nk pk..baca pn skali imbas je.hahaha

    ReplyDelete
  2. err macam pernah semua je sekali..huhu

    ReplyDelete
  3. No 6 dan No 7 tu memang kena betul dengan SA..uhuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA, i think i knew the feeling.
      Hanya yang pernah melalui memahami.

      Delete
  4. no.2,3,4,6 & 7..punya makna yang dalam buat diri wana..

    ReplyDelete
  5. aaauch yang no 4 tu aaaauch !! menikam nikam kalbu hahaha..

    ReplyDelete
  6. banyak perkara yg menyakitkan tu menyebut pasal cinta..
    teringat sepotong ayat yg pernah saya dengar, "cinta itu menyakitkan, kecuali cinta kepadaNya dan KeranaNya..."
    :)

    ReplyDelete
  7. cinta itu amat menyakitkan.. huhuhu..

    ReplyDelete
  8. jawapan : semua di ATAS! i'm only a human being huhuh

    ReplyDelete
  9. Tak pernah bercinta... Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
  10. 1,2,3,4,6 memang kena sangat dengan diri sendiri. #terjiwangpulakpetang2ni.

    ReplyDelete
  11. errr... belum ada semua xprience tu.. rasanya no.11 la kot..hehe

    zinziemeewah

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~