Tuesday, January 13, 2015

3 parcel?

      Sabtu lepas aku ada order IPOW Ninaskincare (Ibu Putih Oxygen White) & Shiseido face mask hitam. So, hari ni dah dapat...
Taraaaaaaa...
     Aikkk..apasal order 2 barang tapi dapat 3 bungkusan? Jom kita rungkaikan persoalan ni.
     So, dah dapat jawapan kan?
Kiri: Shiseido face mask - 70pcs.
Kanan: Set IPOW Ninaskincare.
Tak sabar nyer nak guna dua2 ni. Mask hitam tu dah lama aku tggu stok - tapi, asik sold out je. So, selama ni aku just pakai yang putih. Setakat pengalaman aku, pakai yang hitam lagi syiok tau. Cube ea..jangan tak cube..

     So, parcel ke3 dari siapa? Apa isinya? Tunggu next entri ye:)

     Petangnya aku continue kerja mengemas yang tertunggak semalam. Nampak x meja dah clear? Rak segala macam borang dah tersusun? Atas rak just tinggal CPG booklet & hand sanitizer. Meja berlaci pun dah clear.. Sila buat2 tak nampak pada alas meja yang dah koyak. Rak tu sangat messy semenjak aku start kerja situ Feb/2014. Aku mana reti nak mintak staff tolong kemas sebab aku ada cara sendiri. Dorang pun bukan berani nak touch barang doctor sebab ada doctor yang kepala angin sikit.
     Meja tu pulak previously mmg selalu share dengan colleague aku.  So, sebab sekarang aku dah dok sini sorang, dapatlah aku laksanakan apa yang aku niatkan selama ni - Get rid of messy stuff. Sekian lama baru berkesempatan rini. Alhamdulillah..

Selingan...
Kucing ni comel ke comot?
Ada orang samakan aku dengan kucing ni.
Ada patut ke? :)
Hantarkan undian anda ke 14141.
Setiap SMS akan dikenakan caj RM0.50.

25 comments:

  1. Mask hitam tu, wawa pernah pakai.. nak cabut bukan main sakit.. hehe

    ReplyDelete
  2. hihihi...pic bwh tu lucu.apesal sm kn muka dr dgn kucen?

    ReplyDelete
  3. mask hitam tu memang best,tapi time nak cabut tu perghhh meleleh air mata..

    ReplyDelete
  4. wow..banyaknya parcel..best2..wana x penah lagi guna shisheido kaler hita,..penah guna yang kaler putih ja..tu pun sebab menang ga dari cikna..hehe..

    ReplyDelete
  5. mlm tadi ada PM kak Nina tu tapi respond dari beliau..huuhuhu..menghampakan maybe sibuk kot

    ReplyDelete
  6. hurm..barang sendiri memang lebih prefer kemas sendiri

    ReplyDelete
  7. garangnya rupa kucing tuh....mane ade same dengan kak shikin :D

    ReplyDelete
  8. mask hitam tu beli banyak2 i mean 70pcs tu brape eh harga dia dr?

    ReplyDelete
  9. hahhahaha...
    tang muka tu macam ada laa sesikit... siyessss je kak shikin !

    ReplyDelete
  10. Eh, macam kenal je parcel ke-3 tu!
    Kucing tu sama macam Shikin?! Nahhhhhhh! Tak lah. Kucing ni macam jelmaan lah. Sekejap nampak cam kambing. Pandang lain kali nampak macam sifu ketot dalam citer Kungfu Panda lak...tapi tak nampak bayang Shikin ;)

    ReplyDelete
  11. Byknya mask akak hihi..ehh kucing apasal garang Sgt mukanya huhu

    ReplyDelete
  12. Kucing tu comel sangat..hehehe :)

    ReplyDelete
  13. sekali pandang,comel kucing tu.tapi lama-lama naik takut pulak.hehe

    ReplyDelete
  14. tukar alas baru kak Shikin. hihihi.. bab mengemas tu, Ros pun takut nak mengemas bilik bos,. takut tak kena denganselera orang. hihihi.. kang kit ayang kena balik sebab usik barang barang mereka. hikhik

    ReplyDelete
  15. meja kerja saya tak pernah kemas.. terabur aje.. kalau kemas tersusun itu maknanya saya akan bercuti..

    ReplyDelete
  16. same ke muka kucen tu dengan kak shikin?? xsame langsung...hadoiii...sape yg kate cmtu..hihihi...

    ReplyDelete
  17. kucing tu makan apa? hawat chubby sangat...
    kucing tu comot, doktor shikin comel :)

    ReplyDelete
  18. Nak kena vote ke kak shikin? Hehe.

    Kalau mood tengah rajin memang syok berkemas :)

    ReplyDelete
  19. Wahh banyak tul membeli ...Semoga lepas ni bertambah cantik gebu ayu gituuuuuuuuu...Hehehe selamat mencantikkan diri ya Shikin ..Mask hitam mask hitam takut lak nak guna hahaha

    ReplyDelete
  20. kemasnya.. meja keja akak jer tak boleh nak kemas, asal kemas jer, ada fail yang menyinggah.. lastly lantak laa.. hehehe..

    ReplyDelete
  21. Lega lah sikit kan kalau kemas2. Hehe

    ReplyDelete
  22. haa tudia amekaw sekali akak borong shisedo mask hehe

    ReplyDelete
  23. Shiseido face mask - 70pcs tu berapa rm ya ?

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~