Sunday, January 25, 2015

Hari Botak Sedunia.

Kedai Gunting Rambut 
Megaway, Sikamat 
Seremban.

Aktiviti hujung minggu..
(Yang sekian lama tertangguh).
Aku selalu akan bukak baju anak siap-siap
so that takdelah rambut melekat kat baju.
Kalau si baby selalunya tinggal pampers je.
Jenuh tau kalau nak hilangkan rambut yang melekat kat baju.
Abe - potong no.3
Ajik & Iri - potong no.2
Potong rambut budak RM7

Siap dah....
Moh balik ghumah..
Jangan muntah ea sebab jumpa 'hantu selfie'.
#oppsss sangat pucat tanpa eyeliner.

60 comments:

  1. Saya pun mahu gunting rambut sampai botak. . ops tak nak lah ehhe

    ReplyDelete
  2. RM7 untuk sorang ke?? fuyoo hebatnya harga.. dulu masa saya form 1 hanya RM5..

    ReplyDelete
  3. Mmg x berbaju lah kn lpas potong rmbut..dah encem dh... Hehe

    ReplyDelete
  4. arfan sy biasa potong 1... setiap 2bulan mmg kena potong.hehe

    ReplyDelete
  5. botak dah semua anak anak akak. hehhehe :D
    jom join segmen nani :D

    ReplyDelete
  6. Auww.. botak itu sexy.. hahaha..
    ai suka anak2 botak.. nasib baiklah ai ada sorang je anak lelaki.. ;)

    ReplyDelete
  7. Budak2 gunting rambut bolehlah buka baju kan doc...kalau orang lelaki dewasa macam encik suami pi gunting rambut buka baju tentu ramai mata yang terbeliak, apa lagi kalau jenis orang hormon terlebih macam saya...auwwwww!!!!!

    ReplyDelete
  8. Maknye potong rambut nombor berapa? Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
  9. hihii, senang kan bila tanggalkan baju... kalau tak puas juga nak mengibas rambut yang melekat tu

    ReplyDelete
  10. smp blik umah pn xpakai baju...mujur mak nyer xjoin venture sama..hahaha

    ReplyDelete
  11. Wow! Semua botak.. senang, tak yah nak susah2 sikat rambut

    ReplyDelete
  12. Hahahha !
    So licin la muka kak shikin ni... sha nih pakai apapun macam kering je sebab HD... sobs

    Hi upin,ipin,apin... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh comel ada apin :) Betul kan, Sha. Muka Shikin flawless!

      Delete
  13. 3 orang budak botak ni mmg hensem kalau botak..ish geram!!!

    ReplyDelete
  14. anak-anak saya semua nenek dia potongkan.. potong kedai tak cantik nenek diorang cakap huhuhuhu..

    ReplyDelete
  15. ayah tak botak gak ke..hehe.botak ni senang nak jaga.

    ReplyDelete
  16. Dah botak dah semua..hehe..nampak kemas :)

    ReplyDelete
  17. Caj RM7 sama macam dewasa kat sini jer...

    ReplyDelete
  18. Alo lo lo lo..cute la buat botak..mudah kerja..mudah kerja si potong rambut dan parent, lambat lg la nk potong rambut lagi dan penjimatan dari segi masa dan kos..hehe

    ReplyDelete
  19. seorang rm7 ke shikin? mahal jugak laa.. kat sini ada kedai rm4 ada kedai rm5 seorang budak.. yang abang kena potong rambut tiap2 bulan, sebab cepat panjang, kalau yang adik, boleh skip jadi 2 bulan sekali..

    ReplyDelete
  20. Assalam nazeck,
    si fayyadh pun kena potong rambut weekned ritu
    tapi idakla botak he3

    ReplyDelete
  21. haa senang...buka baju siap2..terus gunting...

    ReplyDelete
  22. kulit muka aka cantik lah..licin..

    ReplyDelete
  23. senang kerja ibu ,tak payah sikat rambut.

    ReplyDelete
  24. Comelnya! Dah macam budak2 kecil yang pandai kungfu kat shaolin :)

    ReplyDelete
  25. yeayyyyy akhirnya anak anak doc satu geng ngan uncle Najib dia... hahahaha geng buthak...

    ReplyDelete
  26. ha tudia senang. botakkan je hehe

    ReplyDelete
  27. wahhh kulit kak shikin shining + glowing gitu. adekah slps mggunakan Safi Rania haritu kulit akak brtambah mantop gittew hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam anak daree.. yg kat belakang ye ke anak.. ke nak sedara..hihi

      Delete
    2. Kalu kat luar cakap adik2 pon org percaya...

      Delete
  28. Ohh.....takutnyaaaaaa ada hantu selfie hihi.......
    Nape tak disamakan je budak bertiga nombor tu Nazeck....

    ReplyDelete
  29. hahaha.. hari botak sedunia.. anak2 akak tak meragam ke ? huhu..budak2 ada yg takut dgn tkang gunting.

    ReplyDelete
  30. Botak pun handsome juga.Tengon Jason Statham handsome and macho apa.
    I loike hehehe...

    ReplyDelete
  31. Anak akakpun selalu potong pendek...hampir botak sbb rambutnya x cantik bila panjang...
    Comel apa botak macam ipin n upin..haha

    ReplyDelete
  32. senang kalau botak...anak saya pon botak je...lambat panjang pon ye gak...hihi

    ReplyDelete
  33. senang nak jaga kalau rambut botak hehehe

    ReplyDelete
  34. Ajik main spek mama. Hehe. Senang anak laki botak je :)

    ReplyDelete
  35. hahaha amek kau senang cerita.. kasi botak terus hehehe..

    ReplyDelete
  36. Wahhh, abam-abam botak yang comel. Senang rasanya kalau dah botak ni.

    ReplyDelete
  37. semua dah botak. hehehe. ummi saya x kasi. xtahulah nape. x sesuai kot dengan muka adik2 saya tu. hehehe

    ReplyDelete
  38. Fuhhh 3 botak.. hehe. Lambat nk tumbuh rambut.
    skrg rambut mak yg guntingkan. Haha. Jimat2

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~