Monday, December 1, 2014

Lempang muka nak?


38 comments:

  1. Hah...cukup semua...padan muka!!

    ReplyDelete
  2. amboi. hahaha. sweet dalam kelawakan. hehe

    ReplyDelete
  3. hehehe kasi bebetul kang LMN hahaha abam gurau kasau naaau hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha.. ini kelakar... Good morning Doc!

    ReplyDelete
  5. hahahahakk.. kelakor2...garang bebenor bininya

    ReplyDelete
  6. berani ke nak lempang ... heh heh

    ReplyDelete
  7. garang sgt bini dia..tapi xpa garang2 manja

    ReplyDelete
  8. Ngade2 plak..hihi.
    Sy pn mcm tu jgk. Kdg2 kua "sepak kang"..hah
    Jom join Segmen Zaman Persekolahan

    ReplyDelete
  9. Hahahah lawak jee... tp suwit la kalau ade laki bini cmni kak... ceriakan suasana

    ReplyDelete
  10. Memula rasa melting tapi bila sampai IJK tu memang patut rasa LMN.. ekekeke..

    ReplyDelete
  11. haha...zaman ni main bahasa SMS jer ye..... Budak budak lagilah terer benda benda gini kan Nazeck

    ReplyDelete
  12. ceh..tak ikhlas langsung he he he

    ReplyDelete
  13. ini short form hbis nie.. hahaha...

    ReplyDelete
  14. lempang manja la tu..berani nak lempang laju-laju
    heheheh

    ReplyDelete
  15. hahahahaha lepas ni nak sebut LMN la kalau ada orang cari gaduh XP

    ReplyDelete
  16. sesekali bermesra suami isteri memang seronok... :) sweet je...

    ReplyDelete
  17. hehe...comel gurau senda ni
    kot lah dapat sponsor dari zalora juga
    sebab gurau senda ni..hehe

    ReplyDelete
  18. haha. festime baca. ada gk ye dorg tepikir nak buat gini :)

    ReplyDelete
  19. cer try cakap betul betul kat husband, ada pula yang kena marah nanti. hihihi

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~