Tuesday, December 2, 2014

Celebrity Fitness, Palm Mall.

     Sapa yang pi gym ni? Dr. Shikin ke? Haaa...gelak lah tu. Macam aku taktau. Ish...memang tak seswai lah kalau aku yang pegi. Takkanlah aku nak sado pulak. Gambar ni MA aku yang share kan. Dia rajin pi gym. Siap ada Samsung Gear - seribu tu. Huhu.
     Aku pernah pi Palm Mall ni sekali je dulu. Refer #SINI. Patient aku pun ramai yang pi gym. Badan ketul2 tu. Tapi, kalau berketul sangat pun tak berapa berkenan kat mata aku. Sebab cam pelik je. Tak giteww?
     Kalau kat Celebrity Fitness ni register first RM400 & monthly RM150. Tapi, tempat lain bayaran pun lain, kan? Depends. Sape pernah pi gym? Mehla share dengan aku. Apa aktiviti korang kat sana? Berapa kerap korang pi gym? Berapa lama korang spend masa kat dalam tu? Apa-apa je lah sebab aku memang teringin nak tau.

53 comments:

  1. Btl tu kak.. ayu pon xminat tgk abag2 sado nie... heheheh and ayu pon xprrnh g gym yg berbayar nie.. gym free pernah laaa

    ReplyDelete
  2. uih bole tahan celebrity fitness ni ya..register rm400?? monthly rm150??..gym slalu pegi..tp private punya la...dlm bilik air..isi air dlm baldi, angkat letak,angkat letak ulangi langkah yg sama sehingga berpeluh..done..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owwhhhh camtu xD
      Mahal jugak rupenye.. Saya baru tau.
      Tadi nampak ada gym lain RM5 jer per entry & RM60/month.

      Delete
    2. la ni gym dh bnyak doc..bnyak pilihan..tp harga yg lain2..klu mahal tu myb ada kelebihan la tang mna2 tu...yg murah tu maybe something wrong somewhere..hehe..depend on your budget la

      Delete
  3. pernah g gym sblm kawin dl..tp baru 3 kali pergi dah ade joint problem..trs stop parents kte bising..hahahha...sat g ade pengntin kene dukung plak..gitu..

    ReplyDelete
  4. Akak selalu jumpa coaches/trainers Celebrity Fitness,...tapi bukan sebab akak nak jadi sado,...jumpa kat food court time diorang lunch hahahah
    Ku pikir Shikin nak build up tadi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shikin nak build up?
      Rangka je yang ada..hehe..

      Delete
    2. Hahaha mana tahu nak tukar imej sempena 2015 :)

      Delete
  5. Hai shikin nak ke gym plak ke? hehehe.. memang tak sesuai laa badan macam kita nih nak ke gym..

    ReplyDelete
  6. haha..sama la dengan wana..wana pun x berapa berkenan sangat dengan orang yang punya badan ketul2..nampak pelik..huu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama taste kita ni.
      Kalau setakat bidang tu ok lah kan.
      Just nampak tough.
      Tapi, takmolah berketoi2..berketak2 kan, Wana?

      Delete
  7. Saya malas nak gi gym. Senam kat tasik titiwangsa je. Hahaha. Tapi skrg ramai lelaki yang suka pergi.gym. Nak.dapat badan yg ketul2 pastu letak dalam Instagram. Haha

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Salam Perkenalan.
      Yuppp, Cik Sal.
      Pernah datang sini ke?
      Orang mana?

      Delete
    2. Hehee, mak ayah tinggal di Londah, Gemas...pernah datang sekali je... mula2 masuk..ouchh, sakit kepala tengok lampu dok mengerlip.. tapi mallnya besar kan :)

      Delete
  9. gym kat rumah je.. adik anas jadi dumbbell hari-hari..huhu

    ReplyDelete
  10. mostly lelaki yang suka pergi gym ni :)

    ReplyDelete
  11. pernah p gym dlm uum nie ja..free ja hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. gym bahagian pompuan la saya masuk... semua kemudahan dalam gym tue saya try....

      Delete
  12. Zumal pergi gym yg sekali masuk bayar rm3.00 je. Hehe :)

    ReplyDelete
  13. saya !! hehe.. gym free kt tempat kerja :) nk buang lemak2 tu boleh la

    ReplyDelete
  14. Ana x pnh lgsung p gym.. malu pon ade gak nk p hehe

    ReplyDelete
  15. workout kat rumah jelah.. hihihi. nak pi gym, rasa malu. laki ramai... aiyaaa

    ReplyDelete
  16. sy gn gym yg ada kt tmn tasik je doc... ;-)

    ReplyDelete
  17. pernah jenguk ja gym kat uum. buat tak pernah. hehe

    ReplyDelete
  18. Assalam nazeck,
    iols tak pernah pegi
    he3
    teruk kan3????

    ReplyDelete
  19. tak pernah gi gym pun Nazeck.... Tread Mill kat rumah tu pun tak terlari...berhabuk je jadi tempat sidai towel haha

    ReplyDelete
  20. alerr xpernah lak p gym..tp nak suruh husband pegi..he he

    ReplyDelete
  21. seram sebenarnya bila tgk lelaki byk sgt ketul2 ... heee

    ReplyDelete
  22. woww hargee.. terjojol mateku nengoknye..hihi.. turun naik tangga je la mampu..hihi.. sado2 sangat seram nengoknye.. yang sedang2 je oke..hihi

    ReplyDelete
  23. saya pun tak bape nak suka abang-abang badan ketul-ketul ni...heheheh
    serammmm

    ReplyDelete
  24. saya kalau mat saleh berbadan sado, saya suka. kalau melayu, macam geli pun ada nak tgk. ewww.. tapi xdelah sampai keding sangat.

    x pernah pun ke gym. selalunya saya jogging je.. haha

    ReplyDelete
  25. rajin nya dia..saya nk jogging pun payah..masa zaman study dulu boleh la nak workout kat umah n kuar jogging..skg ni belum berkesempatan lagi hu

    ReplyDelete
  26. sha tak payah pegi gym... tangan dah sado sebelah... muahahahhaa !! (ketawa ikhlas ni)

    ReplyDelete
  27. tak pernah register pun dokor
    sendiri nak buat pun payah
    lagilah benda gini, kim salamlah! hehe

    ReplyDelete
  28. akak dah kurus daaa tayah p gym hahah.. CT p gym all ladies kat bandar baru bangi ni. join kelas zumba sebab suka jejoget.

    ReplyDelete
  29. akak, scha pergi zumba kat gym the platform. kat senawang. tiap isnin, jam 8.30 mlm. kalau rasa nak zumba, roger lah scha. tapi, jauh sgt plak kat senawang. hehe

    ReplyDelete
  30. Kak Lya tak poenah g Gym la Shikin ..Kita senam ngan naak2 jer hahahaha

    ReplyDelete
  31. Boleh jugak buat aktiviti riadah petang ngan anak ..

    ReplyDelete
  32. tak pernah masuk gym. hehe. takut orang pandang pelik sebab kita pun akan rasa pelik. haha

    ReplyDelete
  33. saya pun tak pernah pegi gym. gym kat rumah dan main badminton ja

    ReplyDelete
  34. pernah ke gym beberapa kali pastu malas...itu sbb badan spt skrg..makin lebar..threadmill depan mata kat umah pun pandang sepi je huhuh..tgk badan kawan2 slim melim mula lah jelez tapi malas huhu

    ReplyDelete
  35. hahha tak pernak masukk takut sebab org lelaki ramai nnt apa pulak org kata huhuu

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~