Friday, September 5, 2014

Pengebom blog.

Jom tengok siapa yang dimaksudkan. Jeng..jeng..jeng..

1. Kak JM (Jari Manis).
31/8/14 - 27 comments dari Kak JM.
 2. Kak Lya (Akif Imtiyaz).
5/9/14 - 37 comments dari Kak Lya.
3. Maria Firdz. 
5/9/14 - 23 comments dari Maria Firdz. 
Dorang ni kalau sekali bertandang, confirm termengah-mengah aku nak baca comments dorang. Hehe...tengoklah buktinya macam kat atas ni. So, apalagi, jom terjah blog dorang pulak. Just klik je images above, k:)

17 comments:

  1. terbaik . nanti sye nak try jugak la bom blog org

    ReplyDelete
  2. hehehe..sy jns komen trs ble update so mmg xkan jd pengebom la ekeke

    ReplyDelete
  3. Terbaiklah.. hehehe.. jenuh baca kan komen sebanyak tuh..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ok, K.Farrah.
      Insyaallah saya join nanti.
      Belum sempat.
      * Sebenarnye tengak mencongak-congak mana nak bawak anak jalan rini. Tok & Tokwan nye dah tinggalkan kitorang untuk kenduri kawen sepupu saya di Kluang.

      Delete
  5. Meriah...tahniah untuk dia orang...

    ReplyDelete
  6. wow memang ohsem gilaaaa sekali terjah komen secara pukal. tulah CT pun skarang ni nak buat macam tu lah. komen secara pukal hihi. mai jenguk lepas tuh hamek kaaau tinggalkan komen kat setiap entrh baru.

    ReplyDelete
  7. hihi.. suka mengebom eh.. balas balik . hikhik

    ReplyDelete
  8. ahahaahah...terkezut tak bila akak BOOMMM!!!...iyolah Nazeck buat entry satu hari 2-3 entri dek kerana x boleh datang hari2..akak BOM je terus senang heheheeh..siapa lagi nk kena BOM datang lah 'umah' akak tu hihihhi

    ReplyDelete
  9. Hehehe ..kdg2 tak sempat nak dtg hari2 ..tu yg boommm power tuuu

    ReplyDelete
  10. hahahaha. kak JM tak sah kalau tak komen banyak2. i like :D

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~