Saturday, September 27, 2014

Paparazzi.

Ni rupenye kerja anak mama, si Abe. Owhhh...suruh mama buat susu, tapi dia candid gambar mama dalam diam.
* Budak kecik ni kalau korang nak tau, banyak tuahnye. Salah 1 cth - nak minum susu kene ikut botol yang dia pilih, kalau tak merungut x renti. Ek eleh..nak minum susu ke nak makan botol? Hahaha..
Sessi membuat susu Abe sejurus lepas balik dari kerja.
 Please spot the difference between these 2 pics. Hehe..saje melawak.

9 comments:

  1. Hehehe dah pandai dah ambik foto candid mama ya ..

    ReplyDelete
  2. ahakss..semapt lagi ti..firt pic baru nk pegang kettle..second pic kettle dah terangkat..hai Abe ni shoot yek

    ReplyDelete
  3. kettle tu la kak. haha. amboi abe, berbakat besar jadi paparazzi. :)

    ReplyDelete
  4. Anak pun sama suka candid sini candid sana.. snap sini snap sana..

    ReplyDelete
  5. hahahaha...pandai dia erk....

    saya nampak! first gambar baru pegang electric kettle tu. second akak angkat lak...heheh

    ReplyDelete
  6. haha..demand botol..diva betul haha :D

    ReplyDelete
  7. Amboi,...kena hantar berkursus dgn Arz Moha ni, Shikin :)

    ReplyDelete
  8. xlama jd photographer la.. hihi

    ReplyDelete
  9. ada bakat terpendam, gambar pertama tangan baru pegang kettle, gambar ke 2 kettle sudah berjaya diangkat :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~