Wednesday, September 10, 2014

Lelaki mendengar seperti patung.

- Lelaki akan mendengar dengan kekal berwajah selamba & tidak menunjukkan sebarang emosi.
- Topeng emosi yang ditunjukkan oleh lelaki membuatkan mereka merasa mereka mampu mengawal keadaan.
- But, this doesn't mean lelaki takde emosi. Imbasan otak menunjukkan kekuatan emosi lelaki sama seperti wanita.
Berikut adalah ekspresi lelaki
dalam masa 10saat ketika
dia sedang mendengar.
Looks funny, right?
Rujuk sini juga ~ Bagaimana wanita mendengar?

16 comments:

  1. ha, macam tu ye? hahahaha... lelaki pun unpredictable gak.

    ReplyDelete
  2. ooo mcm ni ke lelaki punya? hehe ..tp lelaki mmg gni kn...buat rileks je..ego kot xnak bg nmpk kecoh

    ReplyDelete
  3. Mmg betul la ni... haih, sabar je la...

    ReplyDelete
  4. betol sangat ! memang sakit hati kalau cerita apa apa dekat lelaki . tak de perasaan .

    ReplyDelete
  5. Hehe... Mmg pun.. Kdg sy buat gtu..thu plak dia terasa..

    ReplyDelete
  6. Ermm betul kan.. huhuhu sabar jelah..

    ReplyDelete
  7. Heheheh kelakar tengok illustration tu. Tapi betulllll :)

    ReplyDelete
  8. ooooo.. saya baru tahu muka saya akan berubah bila tahap yang last tu.. hahaha... mulut mesti kena bukak.. hahaha

    ReplyDelete
  9. Haha patot r kadang mcm blur je bila ajak sembang budak2 laki ni.

    ReplyDelete
  10. setuju . muka sama je..hahah

    mcm ayah nadyya. ;p

    ReplyDelete
  11. hurmm...x show reaksi yg bersungguh2 kan

    ReplyDelete
  12. Reaksi dia sama je walau perasaan berbeza kan hihi

    ReplyDelete
  13. Hahaha kawan-kawan selalu kata.. "Yun Sing ni entahlah.. muka macam ni.. tak sedih ke?" "Sedih la.." "Tapi kenapa muka camni?" "Memang muka I camni, nak wat camne?" "Tak takut ke?" "Takut ler.." Dan akhirnya selepas 3 tahun kenal, hampir semua orang membuat konklusi, Yun Sing no expression x3

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~