Monday, July 21, 2014

NCW 2**5 tercalar.

Ada lagi kesan calar yang panjang, tapi line tu halus.
So, tak obvious sangat mehh..
Nampak tak kesan calar kat bumper kete aku. Haha..seiring kisah yang lepas, rupenye NCW pun kene tempias. Eh, ape aku merepek ni? Aku rase ni adalah perbuatan tak sengaja driver yang belum pro ketika mengeluarkan kete dari parking. Kitorang kalau kat klinik ni bukan setakat double parking..dah triple dah. And kereta aku dalam dilema kerana dok 'layer tengah'.
*Ada nada berlagak & mengada-ngada di situ. Ahaks..

Actually dah seminggu aku nampak kesan tu tapi aku biarkan sebab ingat kesan air lumpur. Patutlah ritu ade sorang rider ni die usha je kat bumper kete aku time stop kat traffic light. Semalam pulak, ayah & adik laki aku sound, "Kenape kete kau ni calar, Ngah?"
Dengan bangganya aku cakap, " Semestinye bukan perbuatan anak ayah yang pro ni." Okey, sila abaikan bab berlagak tu sebab aku memang berlagak kalau bab driving. Haha..

So, misi seterusnya ialah membeli Car Polish so that kete aku cantik balik.

#Pesanan penaja: Sila servis kereta anda sebelum memulakan perjalanan balik kampung di Hari Raya Aidilfitri nanti. (Aku pun belum ni..). Yang ni dah keluar topic. Hehe..

14 comments:

  1. nampak jugak calar tu... erkss..doktor, advisable jangan letak no plat kereta demi keselamatan...people nowadays kita tak tau... just a reminder jer... if tak boleh pakai jangan ambil kira yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Farah for the reminder.
      Ye lah, kan? Karang orang cari..Erkkk.

      Delete
  2. kalau bleh polish selamat la kan

    ReplyDelete
  3. sorang rider ni die usha je kat bumper kete aku time stop kat traffic light ..hahaha LOL !!
    lawak !!

    ReplyDelete
  4. alahai musibah keretaku calar lagi..hihii..nak minta tukar baju raya jgk tu..hahha

    ReplyDelete
  5. haihh..kete calar pulak..takpe leh polish..

    ReplyDelete
  6. nampak jgk calarnya..akak pon jgn lupa servis ye

    ReplyDelete
  7. I need to polish my car as well..kiri kanan ada calar..professional driver lah katakan..he..he

    ReplyDelete
  8. pesanan penaja tu kena ikut. penting untuk service kereta sebelum memulakan perjalanan balik kampung :)

    ReplyDelete
  9. Hoho.. hati-hati di jalan raya tau :)

    ReplyDelete
  10. Part calar nih amat sensitif bg peminat kete mcm my hsbdn.. Hee.

    ReplyDelete
  11. Dah cantik balik dah NCW ni, Shikin?

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~