Friday, July 25, 2014

Duit raya untuk kamu.

Salam.

Bersempena Syawal yang hampir tiba..
saya ingin memohon maaf andai ada yang terguris hati sepanjang berkenalan dengan saya di alam maya ni. Memang tiada sekelumit niat pun untuk menyakiti hati sesiapa sepanjang saya berblogging. Saya hanya seorang yang sempoi, tapi kadangkala saya agak serius dalam certain issues...which make some people feeling uneasy with me.. I guess. Harap tak simpan lama2 nanti jadi abscess kene I&D (incision & drainage). Haha.
Di kesempatan ni sebenarnya.. saya nak bagi duit raya kat bloggers yang tak jemu2 drop comments kat blog saya.
Jadi, Top 5 Lovely Readers yang beragama Islam seperti kat bawah ni boleh tuntut... hehe.. RM5 bagi setiap orang anak mereka sebagai duit raya dari saya.
Harap sudi terima.
*Boleh bagi nama anak2 (yang masih sekolah) kat ruang komen ye.
* Drop nama sebelum 6pagi esok.
*Then, wassap saya 017-3841198 bagi akaun no & nama bank & account holder name.
* Yang xde anak or anak dah abes sekolah menengah, bagi nama sendiri je :)
Love you, guys.

28 comments:

  1. Rezeki mereka yang dapat.. ;)

    Selamat Hari Raya Aidilfitri..

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah kepada yang dapt duit raya tu :)

    ReplyDelete
  3. Saya nak jugak boleh?hihi...Selamat Hari Raya.. Maaf zahir dan batin.. :)

    ReplyDelete
  4. Alaaaa ruginya... Tahun depan nak komen banyak2 ..Untung2 dapat yang colour purple...ahaksss. Selamat Hariraya Aidil Fitri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokai kalau bagi purple :D
      Tapi, Insyaallah. Doakan saya murah rezeki..

      Delete
  5. waa rezeki korang dapat duit raya hehe tahniah :D

    ReplyDelete
  6. hehehe.. dapat duit raya
    nama anak saya:
    nur madihah binti mohd azman (dob 19/8/2009)
    muhammad adam danial bin mohd azman (dob 28/08/2010)

    saya takde wassap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Actually sms pun no sama.
      Saje tak btau..sebab prefer wassap.

      Delete
  7. mohd azman bin arsad
    cimb bank
    01060064508525

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just transfer duit raya RM5x2 untuk anak2 Azman.
      Selamat hari raya.

      Delete
    2. TQ, TQ,TQ.. semoga murah rezeki dr shikin

      Delete
  8. Replies
    1. Just transfer duit raya RM5 untuk K.Farrah. Takpe lah..lambat berapa minit je. T check tau:)
      Selamat hari raya.

      Delete
    2. Shikin, dah terima! Thanks so much!! Excited dah tua2 dpt duit raya :)

      Delete
  9. wah! tahniah pada yang berjaya :)

    ReplyDelete
  10. Haha.. kata top 5 tapi screen shot sampai 6.. sebab nampak sangat ada yang sesat kat situ :p xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yun Sing sambut raya ape ea? Sorry akak tak tanye..main agak2 je.

      Delete
    2. Saya sambut CNY :) Takpe..takpe.. at least tekaan tu betul :3

      Delete
  11. Baru blogwalkinvn tgk entry ni... Huhu..blh tuntut lagi ke?

    ReplyDelete
  12. x pegi beraya pun dpt duit raya best tuuuu

    ReplyDelete
  13. xsempat nk collection duit raya anak sowi..boleh lg ker..

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~