Thursday, July 17, 2014

Majlis buka puasa di Kem Wardieburn.

~ Autopublish entry ~
Ini hanyalah entri selingan ..
Nampaknye sehati sejiwa dengan scallop @ the back..
(sama warna baju) 
Asben sape lah ni..
Dah pandai berselfie sekarang.
Tiru aku ler tu..

Wassap gambar food kat aku.
Gambar je ..food nye x bawak balik.
Sebab merempit ngan superbike kan...
Nasib baik aku tak terliur ape2. Kalau tak, jenuh cik abe nak carik.

16 comments:

  1. ooo, en. suami pergi sorang2 ajer ker...

    ReplyDelete
  2. Kenapa tak ikut doc.?
    Kalau tak dpt menikmati sama:)

    ReplyDelete
  3. seronoknya tengok makanan berdulang-dulang tuh!

    ReplyDelete
  4. masa Ros kerja kat MINDEF, pernah jugak sampai kem wardieburn ni..

    ReplyDelete
  5. abg lang kite dulu duduk kem wardieburn jugak...tapi abg kite dah retire skrg...

    ReplyDelete
  6. Caption yang menarik..he..he

    ReplyDelete
  7. tahun ni mmg x pergi maan2 event, malas nk angkt dua org si kecik tu...

    ReplyDelete
  8. cantik kerusi dan langsir tu huhuhu

    ReplyDelete
  9. haha.. barulah sehati sejiwa. dua-dua dah pandai berselfie XP

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~