Sunday, November 2, 2014

This is absurd!

Sticky post!!
     Aku taktau nak kata apa, selain..
- Aku sangat upset.
- What had happened to my blog?
- Things has gone wrong somewhere.. Erghhh I dun know..Baru tadi aku perasan ni lepas ramai yang tanya kenapa blog aku berubah? Antaranya :-
- Raudzah (Belog santai)
- azman Arsad
- Arz Moha, dll.

     Aku ingat changes ni just appear kat phone screen aku sebab phone ni tiba-tiba bermasalah. Asik hang je pulak..Yang penting aku memang x buat any attempt to renovate pun. But, u all see below..Buruk bebenor template yang keluar.
Apekahhhh???
     Buat sementara waktu aku pun tukar ke Watermark tapi x sempat arrange layout memang suma bersepah macam dalam thrash bin. Aku rasa nak nangis sangat sekarang ni!!! Please lah suggest sapa yang boleh tolong renovate blog aku?? Aku dah x ingat dah sesape yang aku boleh buat tempahan. I need blog designer urgently!!! PLEASEEEEE...Sakit hati ni sampai rasa nak close je blog ni. Nuffnang aku pun macam dah hilang semuanya:)
     Kenapa aku x betulkan je semua sendiri?
Sebab aku dah frustrated & geram. Selama ni aku habiskan banyak masa design ikut apa yang aku suka - susun sana, susun sini, tambah sana, tambah sini. Walaupun memang x cantik mana tapi tetap buat aku rasa happy sebab atas hasil usaha aku sendiri. Tapi sekarang?  Aku rasa cam dah broken-hearted (cehh..macam orang putus cinta pulak dah.) Tapi, memang aku nak kata yang aku takde hati dah nak touch-up semua sendiri. Punyelah aku berkobar-kobar nak blogwalking tadi..la ni semua dah terbantut.
UwaĆ aaaaaaa....

37 comments:

  1. saya boleh tlg akak kalau akak nak. nanti saya boleh suggest template yang bagus and saya boleh tlg editkan apa yang patut.

    tapi kalau akak nak full editing ikut design akak sendiri, ramai blogger boleh buat. macam aina akmal, kak azhafizah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa Amy...Berapa fee nya...macam menarik je ni Amy boleh buat..hoho...dah abes buat kak shikin punya...bolehlah buat akak punya pula huhuhu :)

      Delete
  2. Ehhh ... Blog saya pun kena cam nie jgk ... Habis semua berterabur ... Cer tanya @Kathy R'bain

    ReplyDelete
  3. oh patut la wana blogwalking ke sini tadi nampak blog dr shikin berubah..lain dari biasa..nak komen pun tadi susah..harap dapat betulkan balik blog dr.shikin..sabar ya

    ReplyDelete
  4. sabar dr shikin.. pelan-pelan setting balik..

    ReplyDelete
  5. Alooo. Sabarr ye kak. aina bukan lah blog designer. kalau setakat desig simple2 je. boleh aina tolong. free jee. hehe. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/NurAinaAkmal ni facebook aina. -AINA AKMAL ^^

      Delete
  6. sy bru nk tya doc tukar headar ke ape nmpk lain.rupanya ad mslh ye.rmi je yg blh design blog ni doc...

    ReplyDelete
  7. akak, kalau nak upah designer, google blog bingkisan hati.

    ReplyDelete
  8. sabar-sabar Dr.shikin...jangan stress dulu.kalau saya, gi kat layout, then copy coding widget ke notepad.pastu, buat simple template, then tambah balik widget.pelan-pelan..it's OK, blog Dr. masih boleh dibaca

    ReplyDelete
  9. Kenapa ye? Akak ingat memang Shikin dalam usaha renovate blog. Shikin pergi minta pendapat Nadyya atau Aina. Adik-adik tu almost tiap2 hari godek blog jadi bertambah-tambah cantik.

    ReplyDelete
  10. Oooo automatically jadi ya Doc..Nway sekarang dah balik template asal..apa-apa pun sebenarnya template yang pelik hari tu adalah salah satu template dekat main page bloggers..

    ReplyDelete
  11. henfon tuh nak mintak tukar lettew tuh doc.. hik2....
    haah doc.. dak AIna tu pandai, rajin pulak tu...
    semoga semangat doc akan kembali menjelma... yeebaaa ~

    ReplyDelete
  12. Sabar ye shikin.. memang bila jadi macam ni, semangat nak berblog pun jadi kureng.. in shaa Allah betulkan slow2 nanti ok laa tu.. tak pun minta tolong blogger lain.. ramai yang bijak pandai edit blog nih..

    ReplyDelete
  13. lah kesiannya.. nah nina bg link blogger yg edit dgn harga berpatutan.

    http://kathyrbain.blogspot.com/ dan

    http://www.aimisyafiqah.com/

    sbb pernah hire dorang ni :)

    ReplyDelete
  14. Dah ok dah ni design blog doc! Phewww...

    Saya pun ada sikit risau tentang blog ni. Macamana nak archive or back up ek? Kalau jadi apa2 takut hilang abih content.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah kan..
      Kalau tang widget tu boleh save kan semua.
      Kalau blog archive yang hilang, rasenye memang x blh buat ape dah..

      Delete
  15. alah kesian nye dr.. klu revert hilang customized setting plak...

    ReplyDelete
  16. oo..saya ingat kan tukar template semalam.. www.azhafizah.com pun boleh buat..

    ReplyDelete
  17. suruh aina akmal editkan kak.. kemas n free je kak :)

    ReplyDelete
  18. alamak kenapa jadi cemni. kak.. CT dah pernah rasa perasaan tertekan blog rosak. sabar sabar.. kita ada ramai kawan-kawan yang pakar and sudi menolong.

    sbenarnya tadi tngh blogwalking ada dua tiga blogger yang layout jadi cemni. so sama ada mmg tngh ting tong or tak taula.. tapi kat phone CT ni normal saja kuar..

    ReplyDelete
  19. laa baru baca..pasal ni ka blog berubah...jgn2 down..relax ja.. usaha betulkan semula ya

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum Dr.

    Kenapa tarikh post ni 15/11/2014 sedangkan hari ini 4.11.2014..Mungkin sebab kes blog ni corrupted ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam.
      Owh..takkk..hehe
      Tu saya buat sticky post.
      So saya scheduled ke tarikh depan.

      Delete
  21. Ramai rakan blogger kita yang berkebolehan nie...

    ReplyDelete
  22. saya punya blog pun jadi macam ni jugak bila bukak melalui phone. putih suci ja semua. padahal ada jugak color sikit dalam blog saya. cuba dr mintak tolong Aina Akmal. ^_^

    ReplyDelete
  23. hihi, sabor doktor sabor, telan b complex sebotol..

    cer contact dengan http://maisarahmyblog.blogspot.com/

    dia punya design not bad, blog nadia pon ..dia yg buatkan :)

    ReplyDelete
  24. Sabar yer Doc...nanti pelan2 selesailah masaalah, ramai yang boleh membantu tu.

    Bunda ni tak pandai..

    ReplyDelete
  25. Dia berubah jadi gitu pasal you pilih templete dynamic views. Dynamic views offers 7 dimensi templete yang berbeza. Ubah semula kepada templete lain selain dari templete tu. Tapi skrg pun dah ok kan ?
    Simple template....come juga :-)

    ReplyDelete
  26. Blogspot ni saja nak bergurau kot. Skrg dah ok kak shikin :)

    ReplyDelete
  27. mestilah risau kan kalau tetiba blog kita jadi macam tu..

    ReplyDelete
  28. JM masuk hari ni blog Shikin dah cantik dan berubah wajah..ni mesti hasil kerja si Aina Akmal tu kan

    ReplyDelete
  29. alhamdulillah.. dah cantik..
    biru.. saya suka sgt!

    ReplyDelete
  30. tak pernah kena lagi, klau kena haru jugak ni...

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~