Monday, November 10, 2014

Collagen Ephyra.

     Dah lama tak consume collagen. Maka, almaklumlah je lah memang xtakkan flawless macam masa amalkan collagen plus the routine facial care. Related topic ~ Muka kusam. Refer SINI kalau nak tau brand apa aku pernah guna ~ Skin Care. Rasenye dah 2 bulan memang dah out of track. Huhu.
     Dalam jangkamasa ni dok terpikir-pikir nak try collagen brand lain pulak. Sebelum ni ada banyak jugak bloggers yang buat GA dengan hadiah collagen. Betul kan? Tapi, dah tak ingat pulak brand name nye. The latest yang stick kat otak aku adalah Ephyra. Setau aku, bloggers Maria Firdz & Mamaniza amalkan Ephyra & kesannya memang menakjubkan. Ini termasuklah badan dah tak cepat letih lesu. So, why not aku cuba?
     Sebelum tido malam tadi, sempat aku search harga Ephyra. Sekotak ada 30peket & harga asal RM2++. Mostly jual RM197 sekotak & RM68 kalau jual loose 10peket. Aku jumpa seseorang yang tak letak harga. So, aku pm dia for price mana tau ada promosi kan :) Alhamdulillah pagi tadi dia reply. Tengoklah kat bawah ni...
      Aku beli sekotak = RM180 (incl postage).
Murah dari atas. Kalau 10peket = RM60.
Aku PM kat FB Zarina Tazari. Lunch time aku transfer duit (online banking). So, petang dia dah pos guna Gdex & bagi tracking number. Owh..can't wait for the effect. Cehhhh..minum pun belum dah verangan lebih2. 

36 comments:

  1. semoga ada effect untuk kak shikin... makin cun melecun macam memey suhaiza... hihi

    ReplyDelete
  2. semoga lebih berseri dan shat pasni..kalau bagus saya pun teringin nak try :)

    ReplyDelete
  3. wah..lps ni glow2 lah wajah doc hehe

    ReplyDelete
  4. ramai kot pengguna ephyra nih.meletop la kulit nanti..hehe

    ReplyDelete
  5. saya pernah minum dulu. tapi akak tu agak terkejut sebab saya masih berumur 20 tahun and cara dia cakap macam orang umur 20 x digalakkan minum..

    tapi effect dia dari segi perempuan pnya blood flow tu, ehem, bagus la juga..

    ReplyDelete
  6. Haha......tak salah mencuba tp okje takut nak try benda benda gini Nazeck....lagi satu sebab, orang tak berduit sendiri ni, duk diam diam jerlah kat tepi sofa hihi....tengok jer org guna haha....

    ReplyDelete
  7. memang bagus.. Ros pun dah cuba.. tapi tula, minum on off sekarang ni..

    ReplyDelete
  8. nanti share share tao outcome nya hihi

    ReplyDelete
  9. Nanti jgn lupa buat review pasal ephyra bila Shikin dah guna ye...akak biasa dengar orang kata bagus...

    ReplyDelete
  10. bukan ke muka shikin dha cantik sgt skrg ni flawless je sis tgk..jeles tau..cuba lah nanti kongsi ngan kita orang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu gambar masa baru blogging.
      Sekarang semua yang saya recommend saya pulak yang on+off buat. So, dah teruk balik k.JM.
      Jerawat yang dah jarang singgah dulu dah rajin hinggap kat muka ni semula.

      Delete
  11. Haaa...jangan lupa letak gambar before & after kak ...hehe

    ReplyDelete
  12. makin gebus la dr lepas ni ya. ala2 memey gitu. hehe

    ReplyDelete
  13. Kita dah try. Unfortunate tak sesuailah doc...tak ada rezeki nak jadi flawless macam memey...he..he

    ReplyDelete
  14. nanti share experience ye
    saya tak penah cuba

    ReplyDelete
  15. wow Kak Shikin..
    kulit gebus dan anjal leee lepaih nix

    ReplyDelete
  16. Wau...semoga semakain bertenaga nak rawat patient Dr

    ReplyDelete
  17. Collagen Ephyra.. harap2 hasilnya sama macam harganya.. tak sabar nak tunggu hasilnya nanti..

    ReplyDelete
  18. mahalnya... xmampu lagi saua sebagai pelajar nie... tggu kerja ok la boleh beli...

    ReplyDelete
  19. jangan lupa buat review nanti kak shikin :)
    makin flawless la mama abe ni. hehe

    ReplyDelete
  20. Ayu xpndai nk amalkn bnd2 cmni... tak lame pon..

    ReplyDelete
  21. mesti hasilnya bestkan, gebu gebaslah
    .heheeee, sekarang ni tgh pemes set kawaii.... teruja plak nak cuba

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~