Tuesday, November 18, 2014

Jangan biarkan.

     Someone put on Fyn Jamal's you tube in their blog. Lupa siapa. Silalah munculkan diri anda sekarang :) Mainly cerita tentang anak dia...tentang kasih-sayang. Juna kan the name of her girl? I watched it but didn't finish it. Because definitely I will cry.

Antara petikan lagu beliau yang aku suka...
" Tuhan jangan kau izin aku lupa,
Jangan kau biarkan aku mendepang dada.
Pasakkan hatiku pada kaki,
Paksakan ku tunduk sehingga mati. "
~ Fyn Jamal ~

UPDATE 19/11/14:
Thanx Acikwatie for info.
Credit to HSB untuk Fyn Jamal ~ Warkah Arjuna.

35 comments:

  1. ermm haritu ada persan spe entah posting,,erm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haritu punyelah ingat..
      La ni saya dah lupa pulak.

      Delete
    2. Rasanya kalau Fyn ni, HSB yang selalu update..tapi tak tahu la..

      Delete
  2. tajuk dia terbang tunduk if not mistaken...

    ReplyDelete
  3. Mcm ada nampak dan ada tgok..tp sama gak..SA sebak..tutup terus...

    ReplyDelete
  4. Yup lagu tuh tentang kasih sayang seorang ibu terhadap anaknya.. lagu dia buat utk anaknya sendiri..

    ReplyDelete
  5. juna tu boy la doc..bukan girl..

    ReplyDelete
  6. lagu tu menarik. saya pun minat juga lagu fynn jamal

    ReplyDelete
  7. sy sekadar dgr je..x mengikuti sgt

    ReplyDelete
  8. Juna kan the name of her girl?

    Oh noo.. Juna boy kak :)

    Cube lah akk CTRL H, carik balik dekat history. hihi

    ReplyDelete
  9. xpernah dgr lg lagu ni.. suka tgk feel fyn menyanyi tu

    ReplyDelete
  10. Acik jarang ngadap benda-benda camni...selalu dengar je kat radio..ataupun anak yang update

    ReplyDelete
  11. Lgu bru fynn jamal erk? xthu pun. .hee

    ReplyDelete
  12. Arjuna. Anak kak fynnjamal comel gilaa.. tapi dia lelaki..hihi
    klik sony z3 sini

    ReplyDelete
  13. rasa anak nya laki heee arjuna beta..comel sangat hee

    ReplyDelete
  14. arjuna tu lelaki bukan anak kandung dia pun
    tapi seriously saya amat tersentuh dengan dia
    bagaimana pengorbanan yang dia lakukan walaupun bukan anak kandung
    saya tak ingat sebab apa
    tapi arjuna ni penah dibedah ketika masih baby

    ReplyDelete
  15. kak Juna laki kekeke.. bace cerita nye sedih aja..

    ReplyDelete
  16. saya ada beli buku puisi Fynn Jamal ni.
    my word is : fantastic.

    ReplyDelete
  17. Sory kak baru nak respon. Hehe. Saya ada post haritu. Even sy x de anak ni pun bergenang ayaq mata tgk video tu. yup, anak fynn jamal nama dia bakti arjuna fitri - lelaki. Dan juna adalah seorang kanak2 autism.

    ReplyDelete
  18. saya tak tahu pun ada penyanyi nama Fyn Jamal. Hahaha. Ketinggalan zaman

    ReplyDelete
  19. Mmg lagu2 fyn mnyntuh.. and lagu tu tntg anak dia.. hehehe cmne la kak shikin leh igt anak dia gugul nie....

    ReplyDelete
  20. lagunya best, liriknya menyentuh ..terbuai2 dek perasaan ..

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~