Sunday, November 30, 2014

FM-to-be.

30/11/2014
(last day for this month).
1.30am:

     Selamat tido semua. Erkkk..cam tak seswai je greeting ni kan? Ermmm..accept je boleh ke? Hehe..Aku je yang tak tido lagi kot. Ker masih ada yang bersengkang mata macam aku? Rini aku tak berapa sempat jalan-jalan blog korang. Nak up new entry pun tak sempat. Banyak pulak aktiviti hari ni yang perlu dibuat. Malam ni pulak aku ada misi lain. Nak tau ke?
     Korang ingat lagi tak entri ni ~ Usaha menempah fridge magnet #2. Then, kalau korang baca entri ni ~ Maaf andai aku tak sempurna, tentu korang tau sape yang aku plan nak bagi FM ni kan? Alhamdulillah sebanyak 10 envelope berisi hadiah /penghargaan dari aku dah pun selamat dipos seminggu awal dari tarikh yang aku janjikan. Terima kasih pada rakan bloggers sekalian sebab susah-susah je up kan entri untuk hadiah yang tak seberapa tu. Harap sudi terima:)
     Tapi, ada janji yang belum tertunai. Perasaan kat footnote entri tersebut ada aku nyatakan, "Lovely Readers yang pernah muncul satu kali di carta pun akan dapat hadiah. Tapi, tu kemudian sikit - tak sempat nak senaraikan kat sini ". Itu janji aku, so aku kena tunaikan. Tapi, ambil masa lama sebab aku nak tempah FM lain pula.

Hasil malam ni.
Taraaaaaa.....

** Harap korang sabar menunggu sebab aku mungkin bagi bulan Januari nanti. Initially aku nak bagi once masuk bulan Dec ni. Tapi, disebabkan aku nak pi berjalan-jalan (cuti panjang tuu..) bulan Dec ni & aku plan nak combine Top Commentators Nov + Dec macam yang aku combine Aug + Sept + Oct. So, announcement nya selepas 31 DEC 2014. Tungguuuu...

29 comments:

  1. kak..sy pon xtdo lagi..hahahaha.
    gud morning! XD
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  2. Yang ini comellll. Ada hero2 Shikin jadi penyeri :)
    Akak datang ucap selamat pagi!

    ReplyDelete
  3. Bestnya...nak juga FM
    Akak memang collector FM ni :)
    Tapi kene jd top commentor dulu kan hihihi

    ReplyDelete
  4. cantik..kita suka..nanati nak buat jugaklah..he..he

    ReplyDelete
  5. terbaik...dpt syok ni..gua mmg FM collector pn..tp doc klu bagi SSP ( sijil simpanan Premium) bernilai rm1k lg best..haha..melawak ja no.. :-)

    ReplyDelete
  6. dapat dah fm dr bagi :D cantikkk lekat kat fridge umah..haha

    ReplyDelete
  7. waaa..bestnya nak cuti panjang ya..apapun, selamat berrcuti ya..wana still xde plan nak jalan gi mana..huuu

    ReplyDelete
  8. xnmpk pn muka mama kt fridge tu..hehe

    ReplyDelete
  9. cuti pjg nmpk.... bagus lahh bawak bdk2 p jalan2 sempena cuti sekolah nie

    ReplyDelete
  10. Menarik jugak kan bila buat FM camni hehehe

    ReplyDelete
  11. Sebahgai tanda penghargaan untuk sahabat ..Elok juga tu hehe

    ReplyDelete
  12. Kali nih muka hero2 jer.. muka mama tak de.. tak sabar nak tunggu FM baru.. layak ke?

    ReplyDelete
  13. Terima kasih Nazeck..sis JM dah terima hadiah tu..suka sgt!!! tapi belum up ke dalam blog..ada jugak hadiah buat Nazeck kerana menjadi Top Commentar di blog sis so tunggu!!!

    ReplyDelete
  14. wahh rajinnya kak shikin ni, tempah sip fm...cool :D

    ReplyDelete
  15. comelnya!best gak ek buat fm ni..mahal tak?nak buat doorgift kahwin (berangan)..haha

    ReplyDelete
  16. Doc nak cuti pi mana hehehe..

    ReplyDelete
  17. Oh FM ohh FM...ehhe... Tahniah pada yang bertuah :)

    ReplyDelete
  18. Sy dtg jenguk kul 4 pagi kak.. hehehe wahh byknye smpai 50 akk nk tmpah.. ke ayu slh pndg tu... smoga makin murah rezeki akk

    ReplyDelete
  19. bestnya tgk blogger dpt hadiah FM ni.. sweet

    ReplyDelete
  20. Assalam nazeck,
    waaaaaaaaaaaaa..coootiiikkkk panjang
    hokeyh3
    pas balik cuti sila up entry yer he3

    ReplyDelete
  21. alamak, saya dapat ke x erk kak? sobs sobs

    ReplyDelete
  22. bestnya dapat bikin fridgemagnet kita sendiri !! suke suke !!

    ReplyDelete
  23. mesti comle kalau dah siap kan
    beruntung sape yang dapat

    ReplyDelete
  24. ade gambo abang sado :)
    comey ^.^

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~