Thursday, November 13, 2014

Jumpa esok ya.

Thursday,
4.45pm:

      Tengah free time. Jap lagi pukul 5 dah time balik. Bukan bermakna takda patient ni, tengah tunggu patient punya blood results. So, dengan gembiranya aku pun capai hp nak BW. Tapi, alahai geramnye sebab internet YES aku ni memang tak berapa nak yezzzaaa sangatlah. Langsung takdak line. Lunch time semalam pun sama. Cuba imagine betapa sedih & geramnya aku. Aku ni slalu sempat nak BW lunch time je; 1-2 pm. Then, petang aku balik lambat sikit sebab aku solat Asar dulu kat klinik then aku sambung BW jap. Kat rumah memang susah nak BW, kecuali kalau aku terjaga midnight. Sapa yang aku BW tu...cer tengok time pukul 3pg kott. Haha..semangat tau.
     Malam ni aku xtau dapat BW tak sebab aku kena tido awal. Esok birthday Abe, so ada banyak benda aku nak angkut pi tadika dia. Aku kena cepat sebab takmo lambat sampai kerja. Aku tak dapat cuti. Huhu.. Kenapa tak dapat? Haaaa....sebab aku baik hati sangat. Baik hati pun tak dapat cuti? Baik hati lah konon. Actually, last 2 weeks aku diminta untuk ganti Dr. Z ni bagi ceramah. Lepas tu aku pi accept buatpe? Aku lupa tarikh ceramah tu bersamaan birthday anak aku. Sah-sahlah kena pi jugak sebab surat dari PKD dah keluar arahan. Sobbbsss..
    Ohhh lupa pulak. Aku kena pi ambik kek anak aku kat Pija, menantu staff aku yang aku order kek last week. Aku harap aku chillex je time drive. Aku ni jenis drive macam hantu sikit. Silap hb terbalik pulak kek tu. Nauzubillah. Aku rindu nak BW korang. Sobbbssss lagi..dan lagi...Ni aku tambah data plan maxis 50MB RM10 sebab data plan aku yang 1G pun dah habis.

30 comments:

  1. fuhh belog dah berubah! patotlaa. aina editkan.. huuu

    baik hati ye?hehe..
    hati2 drive kak ^^

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Pasni kalau free leh cover bw la Dr. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah nanti saya singgah blog mama3f ye. Hehe x sempat lagi.

      Delete
  3. wah esk pasti hari yg plg menggembirakan abe..hehe..bwk kete ati2 ye doc :)

    ReplyDelete
  4. Siannya kat shikin.. semoga semuanya berjalan lancar sepertimana yang dirancangkan..

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Abe..semoga membesar jd anak soleh yer. Chaiyok mommy!!

    ReplyDelete
  6. takpe2..rilex dulu...kalau nak BW kena rilex2 baru best..settle kan apa yang patut dulu..nanti yg sambut birthday tuh share la kt blog nih.

    ReplyDelete
  7. minggu ni pun kita sama busy.. hapdate pun tidak bw pun tidak.. ni nak bayar hutang bw ni.. hehe..

    ReplyDelete
  8. blog akak brubah ke ? hihi CT blogwalking thru fon jadi semua putih hihi.. akak kasi cramah ? wow hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doktor kene rotate bagi ceramah.
      Dapat $$$$$ tau.
      Tapi, tak kesah pun tang tu.

      Delete
  9. BW tu bebila pun boleh..alahh..baru nk baa entri ni..hepy belated besday Abe kecik tu

    ReplyDelete
  10. xpe kak Shikin, buat slow-slow. hehehe.. kami pun x kemana ni. :P

    alhamdulillah, majlis birthday Abe pun berjalan lancar kan ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, Amy.
      Akak rasa better buat kek sendiri tapi kena belajarlah.
      Boleh ikut pesen mana kita suka.

      Delete
  11. Hahaha bila YES tak berapa nak yezza ...kuakuakua ...

    ReplyDelete
  12. saya pun kalau kat rumah tak boleh nak BW
    tension aje tau

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. tukar pakai plan internet lain la kalau dh brapa yezzza sgt internet tue... saya dok paki dg skrg ok la..

      Delete
  14. Mesti serba slh je xigt tarikh tu same ng bufday abe kan...

    ReplyDelete
  15. kena cari data plan yang lain la nampaknya..

    ReplyDelete
  16. waa, dasat jugak cra pemanduan doktor ni... heheee:)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~