Monday, June 23, 2014

Results 1st test Adam Hadif.

Results test Adam Hadif. 

Adam sekarang sekolah PASTI under umur 5 tahun. But, actually kalau ikut umo baru 4tahun 2bulan mase start schooling tu. 
Kalau korang perasan, ritu aku pos tajuk ni, Adam hadif sits for exam. Owh..really? 
Okey..nilah results test die tu.
Tak berapa memberangsangkan sebab salah aku tak ajar die. BI x ajar, BM x ajar, B.Arab ajar lagi 2 hari nak test (memang susah beno dia nak hapal.. sebab last minute kan..), hafazan langsung lah x penah ajar. Maths je pun yang aku suke ajar.
Teruk lah mama die ni. Yelah, balik keje dah penat slalu nak rehat je. Die pun tido malam awal maybe sebab dah penat seharian bukan reti nak tido. 
But then, aku nak jugak tau anak orang lain nyer results ok x. And anak aku dapat no. brape. Tapi, sampai sekarang pun cikgu die takde bagi Report Card. Ker memang takde no...just markah je? Nak tanye segan pulak..macam lebih2 je mama Adam Hadif ni... Baru test kat tadika dah gelabah kan?? Kui..kui..kui..

14 comments:

  1. sebaya anak saya..macam ok aje PASTI nih.. hurmmmm tengah berkira-kira nak tukar sekolah anak nih. dulu anak kat PERPADUAN.. tukar pi KEMAS.. nampak macam tak best aje.. huhuhu.. tegah dok tanya PRA-SEKOLAH terima tak budak 4 tahun nih.. kalau tak terima mungkin saya kan pertimbangkan PASTI

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang sekolah ada bermacam pilihan,, dulu saya tak pernah pun masuk tadika.. terus masuk darjah 1 aje..

      Delete
  2. Biasanya adalah nombor dan report kad kalau tadika pasti.
    Mungkin berlum lagi kot. Tunggulah cikgu akan beritahu.

    Apa pun tahniah buat Adam

    ReplyDelete
  3. hahhaa..kena lebih maju untuk persaingan..

    ReplyDelete
  4. ok lah tu kak...budak kecik jangan bagi stress sangat..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah akak tak bagi stress tapi macam x sabar nak tau results kedudukan dia. Kalau corot, akan diimprove later on :)

      Delete
  5. budak2 sekarang best mak bapak hantar anak2 belajar di awal usia. macam saya dan wife tak merasa masuk tadika, darjah satu baru start mengenal huruf.

    ReplyDelete
  6. tahniah adam...belajar rajin2 yer...

    ReplyDelete
  7. tahniah buat anak akak :) permulaan yg sgt bagus ^^

    ReplyDelete
  8. tahniah :D ok la tu...ada potensi..kena work extra lagi..hee bagus bagus

    ReplyDelete
  9. Tahniah, abe! Moga terus membesar jadi anak pintar, anak soleh kebanggaan ibu ayah :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~