Thursday, June 26, 2014

Contest Meneka Jantina Anak Merahitujambu.

http://merahitujambu.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
~ Klik banner ~
Confirm gegirl ni..
Sebab perut mama leper ke tepi.
Kalau lelaki kebiasaannya menonjol ke depan.
Perut saya menonjol masa preggy - tiga2 anok jate:)

21 comments:

  1. terima kasih join..tu laa kejap org ckp lonjong kejap org ckp bulat..pape pon good luck ya dear

    ReplyDelete
  2. kadang2 tgk perut pun dh tahu..ada perbezaan anak lelaki n pompuan ni..sebab sy dh sepasang hihii..naluri saya pun kata pompuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah ramai yang diteka betul kalau ikut bentuk perut (lonjong atau bulat:)

      Delete
    2. saya masa pegnent dulu pun perut menonjol ke depan..kuar bby boy...huhu

      Delete
  3. saya nak join jugak..boleh tiru jawapan dr shikin.. hahahaha.. pandangan dari yang pakar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakar sangat ler tu..
      Main belasah je:)
      Sebab nampak macam leper ke tepi..

      Delete
    2. hehehe.. saya ikut jawapan dr shikin..
      menyertai contest yang sama..
      http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html

      Delete
  4. Replies
    1. belum.. jomlah join sama.. tiru aje jawapan dr shikin.. hahaha

      Delete
  5. wah..pandai meneka ni.. good luck :)

    ReplyDelete
  6. singgah dari segmen yang sama
    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-merahitujambu.html

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~