Sunday, October 5, 2014

Keahlian Amway.

     Dari dulu, memang ramai yang survey pasal Amway - samada pasal yuran membership/keahlian, cara renew membership, harga supplements, harga facial wash set Artistry, harga mekap, dll. Rujuk entry ni juga ye ~ Website Amway.
     Actually aku ni dah tak active Amway. Just beli barang je. Aku try jawab sebaik boleh ye.
1. Yuran membership tu kalau tak salah masa aku join tahun 2012 = RM90.
2. Kalau nak renew (tahunan) = RM43 (ni masa tawun lepas. Tak sure tahun ni). Boleh renew kat nearest Amway shop or online.
3. Harga barang?
Korang buka je Amway Malaysia.  Kat sana memang ada tunjuk harga setiap satu barang. Cam biasa, customer's price je lah yang kluar. Harga distributor memang tak keluar,unless korang log-in with ID No (nombor keahlian).

Harap menjawab soalan-soalan.
Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha pada semua umat Islam di dunia (macamlah orang negara lain paham apa yang aku type ni kan?)

16 comments:

  1. saya tak join ahli..mama saya je hu

    ReplyDelete
  2. akak shikin... akak belum join giveaway kite yer? jemput2 lah join yer...saya nak kasi keychain dari paris...ada 20 tau... :D jemput2.

    ReplyDelete
  3. Amway ni cam barangan elken eyhh...

    ReplyDelete
  4. Amway satu jenama yang kukuh, kekal hingga kini ^_^

    ReplyDelete
  5. Penah beli dulu, guna id kakak.. dah lama tak guna, amway yang terdekat pun dah tutup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AMWAY taksesenang itu boleh pakai ID org lain. Amway takbanyak kedai dia. Bukan Amway kot tapi COSWAY. Akak ahli Amway. Sapa nak order barang spt periuk noxxa ke, steam iron ke boleh pm akak di 019-2494819. Harga cantik akak bagi-hampir harga ahli. PERIUK Noxxa tengah hot sekarang.

      Delete
  6. nampaknya ramai yg minat dgn produk amway nih

    ReplyDelete
  7. My dad ahli tp x pnh pun beli brg...hihi

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya aidil adha kak ;)
    ramai yang tnaya pasal Amway yer..

    ReplyDelete
  9. dengar dengar aje mende ni dulu.. pengangur tak ada duit laa katakan..

    ReplyDelete
  10. bolehlah riki- riki tgk produk amway, :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~