Friday, December 6, 2013

Website AMWAY

Hai...kowrang sume mesti tengah diulit mimpi kan?
Yelah...dah pulak sekarang dah pukul 1 am. Dan sekarang pulak cuaca sejuk je. Sedap nye tido...
Mangsa2 banjir kat negeri lain lah yang kesian.
Harap dorang dapat bantuan secukupnye..dan dalam keadaan sihat
& selamat.
Amiiin.
Hoh...cakap pasal tido tapi aku pulak yang tak tido lagi...
Actually dah tido tadi. Tapi, kemudian terbangun pulak kerana terbau ayam goreng KFC menusuk ke hidung. Alamak...apsal lah mak & adik aku beli KFC?  Kan dah terpaksa bangun makan..heheh...terpaksalah sangat, kan.

Aku ni tetibe teringat pasal membership AMWAY aku. Dah terlepas date untuk renew. Actually aku lupe ID No untuk log-in kat http://www.amway.my .Tu yang tak login sampai sekarang. Bile aku godek-godek purse aku...ade je member card dalam ni. Hek eleh...buat kalut je aku ni,  kan? Sok aku try lah..malam sampai kol 11pm dah tak boleh renew.

Kat atas ni aku nak tunjuk jugak member card tapwe & Anakku yang canteks.
Bawah ni saje tunjuk website AMWAY kot2 u guys berminat. Aku bukan active pon sekarang. Sekadar beli keperluan sendiri. Aku ni kan pemalas.. macamne nak maju, kan? 



7 comments:

  1. hahaha.. dalam tidur pun boleh bau KFC eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti selalu p mkn kfc kot azman..dr shikin ni..:)

      Delete
  2. saya belum pernah lagi bau kfc time tido .

    ReplyDelete
  3. lepasni nak cubalah kalau dapat . hahaha

    ReplyDelete
  4. amway, agak mahal produk dia . huhu

    ReplyDelete
  5. produk nya pin boleh tahan mahalnya... tapi ramai kta produknya bagus

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~