Sunday, October 5, 2014

Debaran audit internal.

    Ni jumaat lepas, YM reminds aku pasal audit internal klinik yang akan dijalankan next week. Mak oii..hari berganti hari, minggu berganti minggu & sekarang dah   berganti bulan. Tibalah masa aku kene buat audit aku sendiri dulu. Bukan taknak buat selama ni. Tapi, memanjang tak cukup doktor. So, macamane aku nak mintak excuse buat benda ni.
     Niii...mmg kena ambik masa juga untuk isi semua folder yang kosong ni. Susah aku nak buat ni atas meja. Dok atas lantai lagi senang. Tengoklah...
Haaa...aku 'bentang' semua atas lantai bilik solat kitorang. 
Doktor yang lain tolong tengok patient ye. Tak ramai pun sebab ramai yang tengah harung traffic jam kat highway.

12 comments:

  1. kalau sekolah..cikgu2 debar nazir datang hee

    ReplyDelete
  2. nasib baik ramai org nak balik kg kan ... banyak gak tu .

    ReplyDelete
  3. Hehehe teringat time audit dalaman iso kami baru nih.. tunggu audit sirim plak huhuhu..

    ReplyDelete
  4. aaa, banyak tu nak kena audit. audit pelan2 yer kak.

    ReplyDelete
  5. get ready dgn audit tu ye...kalau di tempat sis JM..audit pensijilan ISO/IEC 27001 : 2005..mmg kelam kabut semua org :-)

    ReplyDelete
  6. Huhuhu byk jugak kerja nk kena buat tu..

    ReplyDelete
  7. selamat beraudit ye. kite paham sangat kalau audit datang ni. kite keje external audit bkn internal. huhu.

    ReplyDelete
  8. bhahaha audit apekah.. CT tak suka kalah ada check yang
    mengejut eerk.. blank kang..

    ReplyDelete
  9. tak pernah tengok audit tu macam mana. hehe

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~