Sunday, October 5, 2014

Meletops.

     Biasanya memang pageviews aku sikit ke sederhana banyak je. Tapi, baru ni menjangkau 6++ yang mana aku sangat teruja. Refer entri ni ~ Pageview meningkat.
     Kali ni, pada tarikh 3/10/14 lagi aku teruja bila tetiba perasan pageviews aku mencecah 727. Jom tengok entri mana yang banyak menyumbang pada pageviews ni?
Tajuk-tajuk entri :
Dilema pesakit TB & ahli keluarga.
Ini bukan buasir.. tapi UVP.
Burn.
Google Analytics.
Promosi Aidiladha @ Pearl Haya.
     Thanx pada semua yang rajin singgah sini. Samada yang drop comments atau tak. Hope korang happy singgah sini. Datanglah selalu ke sini tau xD.

14 comments:

  1. Tahniah, Shikin. Teruskan berkongsi info-info best di sini :)

    ReplyDelete
  2. tahniah dr.shikin
    p/s: nanti emailkan alamat ke salbiahm85@gmail.com. nak hantar souvenir top komentator :)

    ReplyDelete
  3. wah,tahniah ya..semoga terus meningkat pageview

    ReplyDelete
  4. fuiyoo banyak tu sis :D congratz

    ReplyDelete
  5. tahniah!! i wish banyak masa untuk terjah belog kawan-kawan semua!!!!

    ReplyDelete
  6. Memang wajar pageview tinggi sebab info kat sini sangat berguna ^_^

    ReplyDelete
  7. Tahniah.. harap terjahan nih membantu meningkatkan pageview shikin.. baru nih paling banyak pun hampir 700.. itu yang paling banyak.. yang terhampir pun hampir 600 jer.. biasa2 hampir 300 jer..

    ReplyDelete
  8. bestnya..mmg seronok bila ramai yg refer dan baca apa yg di kongsi...x tinggalkan komen pun x pe kan..tapi kalau tinggalkan komen lagi BAGUS :-)

    ReplyDelete
  9. pageview CT lagi sikit kekeke..

    ReplyDelete
  10. tahniah kak. sorry lama x singgah sini :)

    ReplyDelete
  11. fufufuf... ramai mencari yang tu rupanya... banyaknya PV. saya pnya jadi 'femes' sebab saya share tanda lelaki x suka perempuan. hahaha...

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~