Friday, October 31, 2014

Hadiah dari Australia.

Hadiah dari?
Klik SINI for answer..
     Jeng..jeng..jeng..
Dapat hadiah dari blogger lagi. Tengah senyum sangat lebar sampai ke telinga ni. Nak tau sape yang bagi? Cubelah teka..
Blogger ni baru je balik bercuti dari Australia dengan kawan-kawan nya.
     Haaa...siapa lagi kalau bukan Sal. Sal, saya suka sangat hadiah ni seperti kata pepatah, " Kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan." Ehh betul ke pepatah ni? Sorry kalau salah:)
     Okey, nak tau x isi tulisan yang Sal titipkan kat saya? Taknak tau pun saya tetap nak btau. Hehe..ber'saya2' pulak.

" Assalamualaikum Dr. Shikin,
Thanx a lot coz..
- Follow blog saya
- Selalu jadi top commentator
- Always sharing useful infos & cerita2 yang best kat ur blog

Harap Dr. Shikin suka ole-ole yang biasa2 je ni.
By the way, blog saya dah buat major renovation.
~ Thoughts Inside My Head
blognisalpunya.blogspot.com "

# Saya x kesah apa-apa hadiah yang diberi memang saya terima dengan hati yang berbunga riang. Bukan harga yang saya pentingkan, tapi pemberian yang tulus dari hati. Will always follow you, unless you forget me. Ahaksss..menggedik pulak saya ni. Btw, jangan sedih2 lagi tau. What happened to u memang I took as a good lesson for my ownself jugak. Sebab previously saya pun suka post/ publish entri blog kat FB. Saya ambil iktibar yang non-blogger takkan faham what we're actually writing inside our blog. Mesti ada salah faham punya lah..Betul, tak?

38 comments:

  1. biasalah, tak semua orang faham dgn kita.. tapi kalau sampai bab nak jerkah, itu over namanya. harap tak sampai ke situ lah ye.. alhamdulillah murah rezeki cik syikin ^_^

    ReplyDelete
  2. wow! bestnya.... seronok dapat hadiah dari blogger kan..

    ReplyDelete
  3. wahhh xdpt cuti dpt ole2 pun jadila,,,,,

    ReplyDelete
  4. seronok kan dapat something walaupun kadang2 bagi sesetengah orang biasa2 saja tapi bagi kita tu sangat bermakna..

    ReplyDelete
  5. wah bestnye..
    rezeki dr. :).. suka suka suka :)

    ReplyDelete
  6. comel hadiah
    kalau saya pun cam doktor jugalah
    bukan harga pada hadiah yang kita tengok
    yang penting rasa seronok bila dihargai =)

    ReplyDelete
  7. Wow wow wow TAHNAIH Shikin ..Hehehe ..

    ReplyDelete
  8. Bestnya dpt hadiah
    Terima kasih Doc singgah blog akak
    Done follow #508

    ReplyDelete
  9. wahh bestnyee dapat hadiah.. tahniah dr syikin.. :)

    ReplyDelete
  10. wah...tak sangka Dr.shikin buat special entry tentang souvenir top commentator saya..hehe.actually mitten tu je beli kat aussie, tasbih manik tu beli kat sini..so glad you like it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mestilah buat. Hehe..
      Tasbih tu - dapat agak kat sini sebab takkan ada kat negeri omputeh :)

      Delete
  11. Wah, seronoknya Shikin!! Akak suka tengok glove tuh. Cantik!

    ReplyDelete
  12. Sal ka yang bagi hadiah wowww....bagi la can kat saya menang top komentor

    ReplyDelete
  13. tahniah ... jeles tgk ... hiksss .

    ReplyDelete
  14. Tahniah shikin.. itulah, bukan nilai harga sesuatu hadiah tu, tetapi keikhlasan yang penting.. semoga persahabatan kita akan berkekalan selamanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, kak Izzeyda.
      Semoga ukhuwwah fillah kita berkekalan.

      Delete
  15. bestnyaa... betul la sal bru balik dr aussie. murah rezeki

    ReplyDelete
  16. SA pun ada masalah yg sama bila cik abe x suka SA blogging...susah bila org x fhm minat kita ni...mcm la blogger ni semua cenderung ke arah x bagus

    ReplyDelete
  17. fuyoo bestnya dpt ole2 dr australia :)

    ReplyDelete
  18. itu sarung tangan baking kan ? Kak Sal nak suh akak baking tu kekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajin sangatler akak nak baking2.
      Hehe..Ishhh..xboleh guna ni.
      Sayang..

      Delete
  19. Alhamdulillah rezeki.. moga hubungan yang terjalin bertambah erat kan :)

    ReplyDelete
  20. tahniah kak shikin. seronokkan rasa dapat hadiah.

    ReplyDelete
  21. bestnya dapat ole2 dari Aussie..bestkan kan dapat kenalan di alam maya yg baik hati dan pemurah nih

    ReplyDelete
  22. alah comelnya sarung tgn tu ada kanggaroo lagi

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~