Monday, October 6, 2014

Sorry we were late.

     Malam tadi semua ahli keluarga dah berkumpul rumah mak, except family Alang. Dorang dok Johor. Tak dapat nak balik sebab Isnin dorang keje kan. Lagipun last week & week before that dorang dah balik sini.
     Tadi dah makan rendang & ketupat daun palas yang mak masak. Tapi, tiba-tiba Anis & asben dia, Haiqarl nak belanja kitorang Domino's Pizza. Anis mintak aku tolong kol. Puas orang piza tu nak dengar sore aku sebab aku lupa tepon aku ni rosak...bunyi kruk krek kruk krek. Baru ni je jadi. Malas betul aku nak hantar repair. Sebab nanti kene format kan.
     Berbalik pada cerita piza, rider tu cuba kol aku tapi x dapat. Makanye duration dari order ke sending piza tu dah lebih 45min. Kitorang pun tak perasan. Tak kesah pun sebab perut bukan lapar pun. Tapi, dah rider tu bagi ni, kitorang ambik je lah. Whether nak claim tak, lain cite:)
" Sorry we were late. "
Expired date lambat lagi ~ 30/12/14.

19 comments:

  1. Kita suka Domino pizza ni...Dia punya spaghetti bulognese best..

    ReplyDelete
  2. Part we are late tu claim aje doc...

    ReplyDelete
  3. jejalan kat sini :)
    btw, apa yang dia kasi tu? expired date?

    ReplyDelete
  4. wah dia kasi apa tu sis? saya domino tak ley la lewat haa....tak sampai 50 meter pun dari umah hehe..tapi segan nak pergi..calling sudah..

    ReplyDelete
  5. bagus orang domino...siap cakap sori... :D

    ReplyDelete
  6. tak pernah lg mkn dominos pizza ni huhuhu

    ReplyDelete
  7. pandai dominos jaga pelanggan mereka ...

    ReplyDelete
  8. Kalau dorang lambat dapat pizza free kan ?

    ReplyDelete
  9. dominos suka lasagne. sedapp. hehe

    ReplyDelete
  10. Servis Domino Pizza mmg BEST...Pizza dorang pun BEST

    ReplyDelete
  11. I selalu dapat tp bg kat org lain....

    ReplyDelete
  12. bhahahha bestnya ^^ lambat lambatlan lagi hihi.. lamanya tak
    makan dominos..

    ReplyDelete
  13. bagusnya cara dorang niaga. memang kena redeem ni kak.

    ReplyDelete
  14. suka servis dominos, pndsi jaga hati pelanggan...srjuk je dgr bila ada perkataan sorry.. :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~