Tuesday, June 10, 2014

Cantik tak? Cantik tak?

Alhamdulillah...
Selesai sudah membeli blouse - 39 helai semuanya. Sekarang dalam kete. Asben anta balik sebab x cukup tangan nak bawak barang.
Sorry pada semua yang singgah blog dalam 2 hari ni. Sebab i belum sempat singgah blog u olzzz.
Sekarang nak tunjuk gambar intro je ~ contoh blouse. Later on i upload the rest ea.
Blouse macam purple tu ade.
Blouse macam yang 2 dari kiri tu pun ade.

16 comments:

  1. gmbr no 1 bj belah kanan tu cantikkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khairin, ada post baru. Blouse Bat Wings. Singgah jenguk ye..
      Free size.

      Delete
  2. Replies
    1. Farhana, singgah sini tau:) http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/06/blouse-bat-wings.html

      Delete
  3. wah2.......dh stat da.hehe...gudluck

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama SA, saya baru post 1 blouse Bat Wings. Yang lain memang x sempat lagi. Nak kate...memang sume saya suke. Tapi, biar u olzzz yang pilih dulu.

      Delete
  4. fuyoo adik jadi model..tapi serius baju2 tu semua cantik2lah..i like..

    ReplyDelete
  5. oh berniaga ye?. moga berjaya dalam bidang yang diceburi tu :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~