Wednesday, January 7, 2015

Ganti kartrij E-spring, Amway.

     E-spring mak aku ni macam tau2 je dividen ASB aku dah masuk,kan? Masa ni lah dia nak berbunyi....tet..tet..tet...Rujuk entri ni untuk tau lebih lanjut tentang E-spring water treatment aku ~ Adakah air yang anda minum berkualiti?

Ni rupa bentuk kartrij E-spring.
Last year member price = RM500.
Ni kartrij E-spring rumah mak aku
- Omak aiii..teruk betul karatnye.
Actually aku beli 2 E-spring water treatment
- Satu letak umah aku, satu rumah mak.
Yang kat rumah aku ok lagi sebab jarang gunakan.
Kartrij ni kena tukar every 1 year or after 5000L
air, which one is earlier (x brape ingat).
     Bawah ni gambar E-spring water treatment aku. Perhatian: Bukan water filter tau. Last year member price = RM3200. ** Aku bayar secara ansuran kad kredit selama 18bulan. Kalau tidak...ermmm..
Benda alah ni ringan je.
'Portable' - boleh bawak balik kg, check-in hotel.
Yang dalam gambar ni aku nyer.
Aku bawak pi rumah mak sebab nak alihkan kartrij aku masuk E-spring mak
P/S: Membership aku dah expired, kene renew dulu baru nak boleh beli baru.
Nilah sistem cip pintar yang ada dalam E-spring ni.
Kami panggil 'otak' E-spring. 

Orang Seremban yang tengah cari E-spring ni boleh pi shop Amway kat Seremban 2.
* Aku x dapat check latest price E-spring ni sebab lupa password kat website. Nanti aku update ea u olzzz.

Related topics:
~ Jenama No.1.
~ Keahlian Amway.
~ Website Amway.

34 comments:

  1. uihh harga dia boleh tahan juga yea.... tapi penting untuk ksihatan

    ReplyDelete
  2. mudah kan boleh usung sini sana.. tapi harga dia tuh boleh tahan walaupun kecik molek macam tuh..

    ReplyDelete
  3. Inilah masalah Malaysia nih.. menuju negara maju.. tapi kualiti air masih ditahap meragukan

    ReplyDelete
  4. ingatkan macam penanpis air tadi. hehe :D

    ReplyDelete
  5. Kadang SS heran... Orang dedulu minum air perigi aje... Umur lanjut hampir 100 tahun.... Agaknya sebab tak minum klorin... He He He....

    ReplyDelete
  6. Ok juga tu dia berbunyi masa dah dpt dividen ASB...
    Kalau berbunyi masa tgh2 bulan poket pokai? hahahaha

    kat rumah mertua saya pun ada E spring tu...

    ReplyDelete
  7. mahal gak noh... tapi berkualiti ok la..berbaloi

    ReplyDelete
  8. hehehe mahal sikit takpe janji berkualiti ...ganti jangan tak ganti..

    ReplyDelete
  9. pandai dia bunyi masa dividen asb kuar ... heheheeee

    ReplyDelete
  10. T.kasih, parcel dah selamat diterima ,:)
    cantik, dah bertambah sya punya koleksi tupperware..

    mahal tapi hasilnya terbaik...

    ReplyDelete
  11. Dah dapat! Read my post Kamsahamnida! Dr. Shikin a.k.a Nazeck

    ReplyDelete
  12. mahal tapi berbaloi guna.. elok untuk kesihatan

    ReplyDelete
  13. huihh...juling gak mata nengok rege..tp kalau untuk kesihatan diri..dah xberkira dah kan...hihihi

    ReplyDelete
  14. kenapa water treatment mahal sangat huhu

    tapi untuk sihat memang tinggi bayarannya

    ReplyDelete
  15. Memg mhl kan..pnting guna air yg brsih

    ReplyDelete
  16. Ingatkan printer je ade cartridge. Hehe. Function e-spring ni multi-purpose ea.

    ReplyDelete
  17. Mak ai .......Seramnya dengat harga dia Nazeck...

    ReplyDelete
  18. Takutnya Nazeck......betul ke ni? Kasi ceramah sekali Nazeck...

    ReplyDelete
  19. mak oi, harganya.. terkezut mak :O

    memang patut kena tukar dah tu, karat sangat dah

    ReplyDelete
  20. kalau bagus apa salahnya melabur kan Kak Shikin.

    ReplyDelete
  21. otak E-spring... heee.....

    rasa cantik pulak tengok die letak dalam tuh....

    ada shape..

    ReplyDelete
  22. Eh... tapi, air tu karat teruk kan..

    padahal tukar setahun sekali...

    Air kat Melaka pun teruk... T_T

    ReplyDelete
  23. hargaa dieee.. fuhh.. tapi untuk kesihatan kita jugak kan.. :)

    ReplyDelete
  24. walaupun mahal tapi sangat berbaloi untuk kesihatan.. :)

    ReplyDelete
  25. bestnya boleh usung ke sana- ke amri.
    takyah risau pasal air karat ke, kotor ke

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~