Saturday, January 10, 2015

DAISO, Japan di Palm Mall, Seremban.

      At last, sampai juga aku ke sini - Daiso, Palm Mall. Aku pergi sensorang je semalam - senang. Sebab aku nak cepat. Bukan nak pi jalan-jalan nyoping tapi sebab cari barang yang tak jumpa-jumpa. Ramai yang tau apa yang aku tercari-cari bagai nak rak tu. Hehe. Boleh refer entri tu kat SINI.
Entrance.
Alamak, ahkak ni terenterprem ler pulak.

 NOW OPEN.
Everything at RM5.
- Kitchen
- Living
- Health & Beauty
- Gift
- Toys & Party
- Stationery
- DIY
- Apparel
- Gardening
- Pets
- Electronic

     Amacam, banyak tak? Mau berpinar mata aku tengok hokey :D Big thanks pada semua rakan bloggers yang tak jemu-jemu bagi info kat mana aku boleh cari magnet rubber sheet ni. 
Sebilangan barang yang buat mata aku juling kejap.
K.Farrah @ FAMF-Tower, saya jumpa Cork Craft jugak macam akak nyer tu tapi saya tak beli sebab mana
reti nak buat board macam akak.
Tapi, saya beli Craft Punch tau - gambar bunga.
Harap tak rosak lah benda tu sebab ada banyak tangan yang menggodeknya semalam :D
     Aku borong 6 keping A4 Magnet Sheet ni tau. Tamak gitew - kalau dah jumpa barang yang aku suka. 1000x LIKES. Aku memang macam tu kalau korang nak tau - 'tomaqun'. Hehe ...malu pulak pi cerita. Kalau boleh, aku nak melompat dah kat Daiso tu sebab terlampau excited jumpa berlian magnet sheet ni, tapi karang tak pasal-pasal aku kene ikat bawak pi Klinik Psikiatri, HTJS pulak. Tak pasal doktor sendiri yang 'masuk dalam' :D.

43 comments:

  1. Akhirnya jumpa juga apa yg akak cari slama ni

    ReplyDelete
  2. seronok dapat gi daiso ni..macam2 benda nak beli kan

    ReplyDelete
  3. hehehe..selamat memborong kat daiso..! mana yg rasa berbaloi utk dibeli dgn harga RM5 beli la..tp da masuk daiso ,mata mmg senang ja detect benda2 comel..ehehhe

    ReplyDelete
  4. Haha.. biasalah nak cari pn agak payah, sekali jmpa, nah borong lbih.. hihi

    ReplyDelete
  5. kenapa Daiso tak ada kat Kedah ni hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nak suruh ke Seremban... He He He...

      Delete
    2. Tuuu diaaaa... Sampai jugakkk akhirnyaaa... Abislahhhh barang2 kat Daiso Palm Mall pasni.. Kalu tgk kat CCTV muka yang sama je kang datang berkali2... He He He...

      Delete
    3. Hahaha gelak besar baca komen SS yg ini :D

      Delete
    4. daiso baru jugak sampai penang.. kat pulau aje ada tu pun x besar mana.. tak lama lagi smpai le tu kat kedah pulak hehe

      Delete
    5. eh dah ada la kt Kedah... dh 2 bulan buka.. dekat Aeon Big... saya dh beli punch craft kat situ...

      Delete
  6. hahaha.. ayat akak yang sekali :'D

    saya pun kalau dah jumpa barang yang saya nak, memang beli banyak2... aiyark. pastu menyesal sekejap. pastu buat xtahu dah pasal duit yang dah ilang.. pastu kena marah -.-

    saya selalu juga pergi Daiso. kadang2 tu cuci mata je banyak..

    ReplyDelete
  7. yay, dah jumpa...boleh kembali sambung 'projek'

    ReplyDelete
  8. masuk daiso boleh jatuh muflis tau.. konon semua rm5 tapi itula hakikatnya yang membuatkan kita beli banyak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak ja murah..5 rggit ja pon... tapi sekali ambek dh berapa dh...

      Delete
  9. waaa syoklah da dapat apa yang dihajati... lagi rancaklah ber DIY :)

    ReplyDelete
  10. Saya pun suka pergi daiso sebab barang die comel-comel dan murah. last2 kene tarik sebab gila sangat shopping dekat daiso hahaha

    ReplyDelete
  11. kalo masuk Daiso ni mmg jenuh la ana tahan nafsu hehehe.

    ReplyDelete
  12. Daiso with blue lighting..?? lain sikit dari yang lain... selamat berkreatip viti.. hee

    ReplyDelete
  13. macam2 ada kat daiso ni. dua kali pi dua kali la terbeli. hehe

    ReplyDelete
  14. Perempuan biasalah...mak saya pun macam tu juga. Isteri saya pun macam tu juga nanti. takpelah,,, janji guna...dan tak membazir. betul tak doktor? huhu

    ReplyDelete
  15. Yeayyyyy! Jumpa jugak apa yg dicari! Selamat menghasilkan FM yg comel2 Shikin. Oh beli craft punch jugak. Bagus..bagus, dah leh start buat projek kraf dah ;)

    ReplyDelete
  16. sy pun suke shop kt daiso ni..esp brg mainan ank2..

    ReplyDelete
  17. kalau pegi daiso..barang yang takde dalam list pun boleh jadi terbeli juga..hihi

    ReplyDelete
  18. dah macam-macam ada kat seremban.
    baru 4 tahun tinggalkan seremban

    ReplyDelete
  19. hahahaha.. shopping.. shopping.. shopping

    ReplyDelete
  20. abis shopping sakan laa kat Daiso tuh.. hehehe.. seronok kan bila barang yang kita cari selama ni, jumpa juga akhirnya..

    ReplyDelete
  21. kalau saya pergi..mengila kejap kat dalm tu hihi

    ReplyDelete
  22. sis JM Pun suka yopping di Daiso sbb semua brg kita nak ada pastu RM5 je

    ReplyDelete
  23. sis JM dh terima FM DIY tu..so cute...tq dear ...muah cikit

    ReplyDelete
  24. Owh no... Daiso superlove.. hehhe dah eik kat seremban selamat bershopping sakan la ye hehehe

    ReplyDelete
  25. RM5 je? murahnya...kat tempat Cik Mimie takde Daiso ni..hukhuk

    ReplyDelete
  26. beli beli beli jangan ttak beli ..Kalau banyak yang berkenan kopak jugak duit bila singgah sini hahaha ...........

    ReplyDelete
  27. g Daiso memang rambang mata...rasa semua nak beli...hihi

    ReplyDelete
  28. dah pernah masuk Daiso. masuk tak de nak beli ape... tapi, keluar daiso, mesti ada beg plastik kat tangan. hihi.. ade je benda nak beli..

    ReplyDelete
  29. siap duit oo mcm2 ada kat daiso..xberani nk bw anak

    ReplyDelete
  30. Masuk DAISO leh jadi juling mata ooo, duit pun kena banyak,huhuu......;-)

    ReplyDelete
  31. Assalam nazeck,
    memang peberet iols nyinggah si daiso & mr diy itu he3

    ReplyDelete
  32. Daiso terkenal dgn rm5. Hehe. Kalo kat aeon manjung ada kaison. Macam2 ada. Lbh kurg daiso. Tapi harga lg murah. Tapi x survey lg ada x magnet sheet @ x. :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~