Tuesday, January 13, 2015

Hadiah dari Korea.

     Dari sehari ke sehari aku plan nak up kan entri ni. Tapi, tak buat-buat juga. So, aku takmo tunggu any longer.

      Jom tengok kecomelan ole-ole yang aku dapat ni. Ole-ole ni secomel tuan empunya badan yang hadiahkan kat aku.
Ni hadiah aku jadi among top commentator kat blog kak JM. Peratikan ada kad ucapan khas tau.
Antara lain:
- Brooch biru yang comel (sepasang).
- Bookmark / Letter opener.
- Set fork & spoon.
     Bukan aku sorang je yang dapat sobenie dari Korea ni tau. Malahan ramai lagi yang dapat dari K.JM. Pemurah sungguh k.JM ni. Semoga Allah murahkan lagi rezeki k.JM lepas ni (nanti boleh dapat hadiah lagi - mode xreti malu).

Apa yang aku tau tentang k.JM?
- Beliau masih single. Ouchhh..sape nak tackle boleh lagi tu.. :) Jangan mara I gurau je tau ahkak.
- Beliau sangat peramah & rajin BW. Sekali datang tak sah kalau tak bawak bom atom atau bom nuklear.
- Baliau ni suka mengembara. Dah banyak negara yang dilawati. That's why masa aku nak pi Vietnam aku revise blog k.JM dulu tau.
- Bagi aku, beliau adalah antara wanita yang sangat berani & berjiwa kental. Sebab bukan calang-calang orang yang berani mengembara kat negara orang bersama rakan2 traveller yang baru dikenali.
- K.JM jugak suka share tips untuk memantapkan blog. Cth:
1. Tips untuk tingkatkan trafik blog.
2. Tips 'ringankan' blog - so that tak loading sangat.

Kalau nak kenal k.JM dengan lebih mendalam klik SINI tau ~ Jari Manis Travel.

Thanks a lot kaka manis. Labyu so much. Muahh..muah....

36 comments:

  1. ahakssss...baca sambil terseyum nih....terharu ahkak tau...klau nk tahu akak ni xde manisnya...Jari je yg manis yang lelain tu hhohoho

    aha..itu je gift yg mampu sis beri sbg penghargaan dan terima kasih juga kerana rajin singgah blog sis JM tu..hanya citer pasal travel je kekadang bosan jgk nk baca kan..lap u 2 3 4 :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat imagine k.JM tersenyum.
      Saya pun tengah senyum ni:)

      Delete
    2. JM kalu senyum manisnya sampai ke Jari.. He He He...

      Delete
    3. Akak pun tumpang senyum kat sini. Hadiah sis JM tu letak kat board sebelah hadiah Shikin. Tiap2 kali masuk bilik kraf, sengih sorang2 sekejap macam orang kepala senteng :)

      Delete
    4. nak senyum sekali boleh?hahah... :P

      Delete
  2. Replies
    1. Sis JM memang sweet, Shikin pun sweet, Sal pun sweet :)

      Delete
  3. jeles nya..saya memang dah lama teringin nak sudu dan garfu macam tu..huhu,...

    ReplyDelete
  4. hai dr shikin. congratz menang lagik! btwsaya da follow blog JM lepas baca entri dr nim :)

    ReplyDelete
  5. bestnye jauh betul hadiah tu..btw tahniah sis :)

    ReplyDelete
  6. SS tunggu2 Santa Claus tak datang2... Dah jadi Santa Kelaut agaknye...

    ReplyDelete
  7. Seronok dapat hadiah ! Teringin sangat set sudu garpu tu... sebab panjang and unik ! Tahniah kak shikin... jeles tengok ramai dapat hadiah dari kak JM.

    ReplyDelete
  8. Sis JM spread love dgn ole2 korea. Ramai yang merasa :)

    ReplyDelete
  9. Untungnya dpt hadiah dari Kak JM, brtmbh koleksi akak

    ReplyDelete
  10. untung la dpt hadiah dari kak jm tue..nk juga la rajin terjah blog dia

    ReplyDelete
  11. Tahniah Kak Shikin..:) Cik Mimie pun ada dapat dari Sis JM jugak :)

    ReplyDelete
  12. ole ole dari Korea.. nak jugakkk.. hihihi.. tahniah kak Shikin.. murah rezeki :)

    ReplyDelete
  13. wow bestnya..jeles juga nih..heheh..apapun, tahniah ya :)

    ReplyDelete
  14. rajin betul dr shikin dapat hadiah top komentar.. tahniah

    ReplyDelete
  15. kak JM memang suka bab bagi bom nuklear..hihi... peacee kak JM..hihihi...

    ReplyDelete
  16. rezeki , dikelilingi dengan rakan2 yang baik hati dan tak kedekut ilmu... :)

    ReplyDelete
  17. Saya pun dapat hadiah dr sis jm. Memang best dpt kenal dengan akak2 semua :)

    ReplyDelete
  18. Untungnya dia......asyik dpt hadiah jer....
    JM ni okje dah kenal jugak. Betul tu....mmg banyak tips pasal travelling yg dia share. Kalau ada plan nak travel mmg bedt gi blog dia

    ReplyDelete
  19. Cantik hadiah tuh.. tahniah shikin..

    ReplyDelete
  20. Tahniah Shikin ... JM mmg rajin bagi hadiah kat pengunjung blog ..Belumberkesempatan nak terjah sana lagi ..Banyak betul hutang BW tak sempat langsai lagi huhu

    ReplyDelete
  21. wahh kak JM.. sekali singgah mmg bg bom atom terus. hehe

    ReplyDelete
  22. kak JM pon pemurah. kak shikin pon pemurah. suka bg hadiah kat kwn2 bllogger :)

    ReplyDelete
  23. jm mmg peramah . selalu jer muncul dlm blog saya tetiba ...

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~