Saturday, May 17, 2014

Tempahan edit blog.

         Rasenye banyak lagi yang xkene dengan blog aku ni.
Tapi, taktaulah ape yang xkene tu. Sebab xsempat nak godek-godek.
Setakat berblogging ni, semua aku wat sendiri - depends pada tutorial yang bloggers share.
Takde 'guru sebenar' dalam kelas ke hape.
Tapi, Alhamdulillah ade improvement dari semasa ke semasa.
 
         Best kalau pandai macam MASTURA AZIZ or bloggers lain yang buat servis Tempahan Blog. Boleh jugak buat pendapatan sampingan.
Later on maybe I need u, guys. Please help me, okey?
 
         On this opportunity, aku jugak nak mintak jasa baik korang COMMENT ape yang patut aku buat untuk improve blog aku yang simple ni.
Mane tau jadi lagi best, kan?
      
********************
Thanx For Your Support. 

6 comments:

  1. hehe..malu plak..ad nama :) nk customize blog ka?mas bg free :) nk pm mas cpt2..mas xde whatsapp la.nk pm sponsor tu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis, saya dah PM. Check inbox tau. Kalau rase cam tak okey, btau ea.
      Tolong promotekan tu. Hehe.
      Xde idea lagi ape yang patut di'adjust' kat blog saya.

      Delete
  2. ilmu yang tak semua orang ada.. hurmm banyak tutorial yang rakan blogger lain buat.. kena rajin

    ReplyDelete
  3. rajinnyer..xpayah tempah2 rugi explore jer sendiri..

    ReplyDelete
  4. sebenarnya kalau rajin boleh buat sendiri.. boleh google aje.. tapi kalau nak cepat dan lagi cantik tempah aje.. jimat masa..

    ReplyDelete
  5. jeles tengok bolg kawan2 canggih2 belaka... huwaaaa rasa nak nangis, blog saya pon sekadar ada je...

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~