Saturday, May 31, 2014

Cousin's wedding & Hotel Murah.

Tajuk apelah aku type ni.
Nak cerita yang aku pegi kenduri kawen cuzin aku kat Klang rini..

Actually plan nak gi semalam sebab nikah Jumaat - siang hari. (Tapi, asben aku xdpt cuti)... 
Sanding pulak rini - Sabtu 
(Siang rumah perempuan, Malam ni kat dewan -belah lelaki).
So, Jumaat malam kitorang ber 'AGODA'.
Cari nearby hotel. So dapat Hotel Viva.

             
With Hanis (adik aku)
& Izzara Batrisya (gegirl die).
Dengan Wan & Mak Ngah
(sepupu Ayah).

 
With my 3 heroes (3 Adams).













 Klik Hotel Viva for more info.

Standard Room
(Rate biasa RM167.60)
       Then, sementara nak tunggu malam kitorang book Hotel Euro pulak sebab aku tengok anak2 aku macam dah 'belemoih' sangat. Better bawak dorang tukar baju & rest dulu.
Klik Euro Hotel for more info.
Deluxe Queen Room
(Rate biasa RM142.80)
* Aku book ni 10 minutes before check-in.
Bagi yang biasa walk-in hotel..better korang book online tau. Sebab, bagi aku bila book online rate die jauh lebih murah. Macam 2 hotel yang aku check-in ni, payment (termasuk taxes) tak sampai RM90 per night. Murah, kan? Buatpe aku nak cari 5stars hotel. Bukannye percutian keluarga..
(Save your money untuk shopping lagi bagus. Hehe..)



19 comments:

  1. Replies
    1. Tadi saya singgah kat Dot..dot..dot.
      Salam kenal;)

      Delete
    2. kalau ada singgah menyinggah mesti ada kocek yang rabak

      Delete
  2. tak pasan plak ada hotel viva & hotel euro kat klang. padahal lahir, membesar & menetap kat klang bdr diraja. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe sebab Klang tu kire besar jugak & hotel ni x glamer. 3star je.hehe..

      Delete
  3. Replies
    1. betul tu.. tak kisahlah berapa bintang pun.. yang penting selesa

      Delete
  4. hotel nih kalau book online memang lagi murah.. boleh deal nak minta rate lagi murah

    ReplyDelete
  5. wah kalau pegi klang n x sempat nak balik boleh cari hotel nie lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dr shikin boleh mintak komisen sebab promote hotel nih

      Delete
  6. thanks info..kot2 tersinggah klang ke leh g sni

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang menarik yang ada di klang nih? hehehe

      Delete
  7. hotel tak yah nk berstar sgt..jnji selesa...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi selalunya kalau takde star memang tak selesa.. hehehe

      Delete
  8. yuppp..sokong u olzzz.
    Yg paling penting ialah keselesaan...boleh tidur lena.

    ReplyDelete
  9. baru ni Ros ada kursusu di Putrajaya pun booking je dengan online.. lagi mudah..

    ReplyDelete
  10. Betul..betul..janji selesa dan boleh rehatkan badan :)

    ReplyDelete
  11. janji selesa, bolehlah istirehat...

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~