Sunday, May 11, 2014

Floor Shine Amway.

Ape kes nak mop lantai pun nak citerr Shikin weii..
Bukan nak promote ape…tapi sekadar nak share yang aku pakai Floor Shine AMWAY.
Tingkat ni RM16.90 je.
Cantik kan?
Beli kat Family Store.
Zoom Floor Shine. 

kELEbihaN Floor Shine ni :
Wangi, tak berbuih, tak perlu bilasan, cepat kering, jimat kos.
Ni bukan ayat Amway ek. Aku ilhamkan sendiri dari otak aku. Kuikuikui.... Korang rase, kalau Manager AMWAY bace ni , die bagi sabun tu free kat aku tak? Barang setong dua…
Korang,
Especially yang hade anak kenit2 macam aku .. memang susah nak timing untuk mop lantai kan?
Aku? Sejak guna sabun ni dari 2 tawun lepas..aku biar je depa dok main kat tepi-tepi tu takdenye tergolek. Tapi, pantau jugak arr kan..sebab mengemop memang lah guna air.. So, dalam 2-3 minit gitew still basah lah. Tapi, takdelah sampai seplo minit aku nak mengadap tempat yang aku mop tu.
DEscRiptIon :
1. Wangi – dah name pun sabun.
2. Tak berbuih – korang mop macam korang x guna sabun. Tapi, bile mop tu direndam dalam
     baldi..air akan hitam menandakan die memang wipe segala kekotoran yang hade macam mase
 korang gune ape2 jenis sabun. Kalau gune air takkan jadi gitu..

3. Tak perlu bilasan – Lepas korang dah mop…tak payah rajin sangat nak bilas ngan air. Tinggal gitu 
     je. Kalau ‘semangat’…. Mop lah seken time.
4. Jimat kos - Korang kalau setakat nak mop rumah 2 tingkat sederhana besar cam aku..just gune 1
    penutup jerr, okey? Dilute ngan air – Refer instruction kat botol ye.
5. Cepat kering - Macam yang aku btau kat atas tu. 
Jap lagi aku nak mintak komisen dari member aku (AMWAY Distributor). Kui kui kui… 

5 comments:

  1. dr shikin dah boleh cuba jadi penulis sponsored post.. boleh dapat income..

    ReplyDelete
  2. waaa, kena cuba ni... tak payah bilas balik tu yang syok :)

    ReplyDelete
  3. Akak pun suka rak macam Shikin tu. Senang,..dekat bahagian sudut pun kita leh utilize untuk letak barang.

    Akak tak sure jenama apa floor cleaner akak pakai ;)

    ReplyDelete
  4. Amway Ni yg unik, jarang publish kelebihan produk Dia...tetapi Amway akn suruh customer test dulu, pastu Komen....kebykn customer akan puas hati Dan merasakan kelainan...itula kehebatan produk amway

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~