Sunday, May 11, 2014

Pengunguman pemenang 'Lucky Draw' Happy Hour Giveaway.

Assalamualaikum.
        Seperti yang korang sedia maklum,  tarikh tutup GA aku ni adalah pada 13Mei 2014. Walaubagaimanapun,  aku cam dah x sabar nak tutup rini. Aku rase ramai peserta yg rase cam aku, kan? Lagipun, aku ade satu lagi contest yg 'on the way'. Tau kan? Lagipun, hadiah korang aku dah siap balut tggal nk tulis NaMa korang jerr gitew.

       Sape yg agree aku tutup rini cube angkat tangan. Hehe..mane nak nmpk kan? Okess...sape2 peserta yg setuju sila COmMEnT segera.. Keputusan adalah atas persetujuan ramai.
      Sepakat Membawa Berkat. :D

*********************
 

22 comments:

  1. setujuuuuu.... *angkat tangan laju2*

    ReplyDelete
  2. Ala... tunggu KN join dulu la... hari ni jugak KN join! hehe

    ReplyDelete
  3. excitednye...boleh gak. hihi...yumida kata setuju

    ReplyDelete
  4. alooo takpe lah tak sempat joing ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpelah awak join je. Saye accept sbb awak dah click Follower tadi, kan?

      Delete
    2. Bloggers semua, mlm ni saya buat,lucky draw tau. Kalau sempat sy announce mlm ni. If not, esok mlm ea. Dun worry tau, sy x bias.

      Delete
    3. yea..xsbr nk lihat bertuah ke x huhu

      Delete
    4. Tahniah Mama Safiy Irfan - hadiah no.1

      Delete
  5. Ala x sempat la penyertaan saya smlm tu.. Huuhu

    ReplyDelete
  6. esok cuti ler ala..hihihi lusa la hari rabu boleh tgk keputusan...ahakz..online kat pejabat jer...

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan shikin dan juga kekwn yg lain...wah!! memasing dah tak sabar yek nak tahu keputusannya...
    saya nie dah masuk dlm kategori terlambat bas lah nie...hehehee, tak per lah..lain kali cuba lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ukhuwwah Nani.
      Xpe, ade GA lain 11Mei - 30Jun.
      Join tau.

      Delete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~