Thursday, March 5, 2015

Sakitnya tuh di sini - Cita Citata.

Lawak betul sebab aku manetau lagu ni dah viral. Patutlah staf aku asik nyanyi lagu ni kat klinik. And patutlah aku asik jumpa ayat ni kat merata-rata.

Aku tv pun jarang tengok. Inikan nak layan YouTube ke Instagram kerr..

Macamanepun, aku tak penah dengar the whole lyric lagi.

Nak jadikan cerita, pagi ni macam biasa aku akan hantar Abe ke PASTI. Seronok sangat sebab timing hari ni 10 minit awal dari semalam.

Kira dah kejayaan besar untuk aku sebab bukan senang tau nak prepare kan anak ke sekolah - nak kejut 1 hal. Baby Iri pulak tukang kejut pepagi, "Be, angun.. Gi cool. " Siap main cak-cak pulak dengan abe dia. Lepas tu mandi 1 hal, nak soh pakai baju sempat pulak pi main ngan adik2. Breakfast 1 hal jugak. Pakai kasut pun bechenta. Rasenya berapa lama dia ambik masa buat sume tu? :D

Okey, time drive macam biasa on Hot fm. Topik pagi cite pasal ' Orang muda suke ke lagu dangdut Sakitnya tuh di sini '. Then, banyak kali sangat DJ kesukaan aku - Farah @ Fafau dan AG keudarakan lagu tu. Apalagi..aku pun layanlah....layanzzzz..

Sampai kat 1 simpang....
.....

" Alamak, kenapa Abe still ada dalam kereta? "

Hohoho....rupenye aku verangan.
Dok melayan ' Sakitnya tuh di sini ' terus terlangsung ke depan & terlepas simpang tadika anak aku. Memang sakitnya tuh di sini pepagi ni ;)

36 comments:

  1. hahaha dhsyt jugak ni terlayan smpi gtu..mjr blm smpi klinik lg...ekeke

    ReplyDelete
  2. haha.. adoi terlajak plak.. akak.. layan lagu ye sampai terlajak.. keekkee

    ReplyDelete
  3. eehh, dok perasan gak word tu di ulang post kawan2.. dari lagu rupanya..macam2..

    ReplyDelete
  4. hehehe lawak laa Shikin.. nasib laa tak diusungnya Abe sampai klinik.. sama laa akak pun dah lama tak layan radio sejak radio keta rosak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah akak pun nak cakap benda sama. Sebbaik tak terlangsung ke klinik :)

      Delete
    2. kalau tak heran plak kenapa Abe ikut sampai ke klinik.. hehehe..

      Delete
  5. owhh ini lirik lagu ke? ada beberapa kwn dekat group whatsapp guna ayat ni..skang baru tau kenapa haha..

    ReplyDelete
  6. Ye ke doc,. Saya pun baru tahu ni.. almaklumlah saya tak ade fb and utube pun tak layan sangat. Thanks lah tolong bagitau. Hihi

    ReplyDelete
  7. Panjang nooo verangan2 nyer tu hahaha

    ReplyDelete
  8. p/s ttg GA tu sy da check n da msk kn dlm list TQVM ;-)

    ReplyDelete
  9. hahaaa, lawak betul.. bila tengok video tu... memang kelakar, bersahaja je dia joget ala robot

    ReplyDelete
  10. hahahaha. merata rata lagu ni sekarang

    ReplyDelete
  11. ni lawakk haha
    kalau layan lagu tu memang asyik sebab lagu tu best jugak haha

    ReplyDelete
  12. Sakitnya tuh di mana-mana pun tak apa dong sis, asalkan ada obatnya di klinik atau farmasi, hehehehe...

    ReplyDelete
  13. hahahha...lagu dangsut punya pasal..anak saya pun pandai dah balik sekolah dok ulang sakit nya tuh di sini..tapi dok ulang yang tu je..lirik penuh tak tahu..tu la dok ikut kawan2 je..hahahah

    ReplyDelete
  14. Hahahaha...memang sakitnya tuh di sini Kak Shikin oi..nasib baik tak terlajak ke Klinik...hehehe :)

    ReplyDelete
  15. Hhaha blh plak trlajak ya Kak hihi

    ReplyDelete
  16. Assalam nazeck,
    temanya adalah uols fokus bebenor yer dak he3

    ReplyDelete
  17. penangan lagu sakitnya tuh di sini yaaa...huhuhu

    ReplyDelete
  18. Hahaha. Kerana lagu tu sampai terleka ye kak.

    ReplyDelete
  19. hebat penangan lagu tu ye..saya tak pernah dengar lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  20. Dahsyat la doktor. hahaha. dengar lagu sampai lupa nak hantar anak gi sekolah. biasalah tu...saya pun macam tu juga kadang kadang. haha

    ReplyDelete
  21. Anak-anak murid akak yang kecik2 tu pun, kalau kena sound ngan akak, berterabur nyanyi sakitnya tuh di sini. Siap buat gaya tak tahan tuh :)

    ReplyDelete
  22. budak budak semua dah tahu lagu ni kak haha

    ReplyDelete
  23. haha. saya punya kes tayar keta pancit xsedar....kuikuikui

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  24. aduh Dr nasib baik perasan...kalau tak? apa jadi kan..

    ReplyDelete
  25. ehehehe comel la hero2 akak ni.. siap berangan..
    mami da heppy dah awal =D

    kiss iri seround kak =D

    ReplyDelete
  26. kak shikin berjaya buat kita search lagu ni dekat utube...baru tahu tajuk dia...kehkehkehek...lawak lah ayat akk '' Alamak, kenapa Abe still ada dalam kereta? " hahahhaha :D

    ReplyDelete
  27. nasib baik tak terus menuju ke tempat kerja.. Abe pun senyap je.. hehehe..

    ReplyDelete
  28. nasib baik x sampai ke rumah semula ahahahha

    ReplyDelete
  29. sis tahu lagi ni popular pun bila my anak buah download kat tablet dan mainkan ... cum tak logiknya lagu ni , lirik sedih tapi iramanya rancak amat ...

    ReplyDelete
  30. Anak saudara ekin lagu ni.ingat... adesss siap menari2 ikut rentak....

    ReplyDelete
  31. hehe...cian abe, mesti terpinga dia
    anak-anak saya pun suka dengan lagu ni
    saya tak lah layan sangat, takat gitu ajelah =)

    ReplyDelete
  32. tgk..Dr.pon layan dgdut...smpi lpas simpang...layan....hihihi

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~