Wednesday, September 17, 2014

Asus Transformer vs Z1.

     Meh tengok Search Keywords aku. Korang perasan tak ramai yang search Asus Transformer? Dah lama dah aku perasan ni. Cuma tak sempat nak up entri. Baiklah, FYI aku ni jarang 'on' PC Tab Asus aku tu. Aku beli dulu sebab ni ~ ASUS Transformer Book. Alhamdulillah setakat yang aku guna sampai hari ni memang best lah.
1. aku nak beli asus transformer book
2. asus transformer ok ke
3. blogging guna asus transformer
4 kedai asus Senawang
     Selain reason kat atas, yang bestnya PC tab ASUS ni bagi seorang blogger ialah:
1. Senang nak Follow blog or Google circle orang lain - lebih2 lagi nak klik blog sponsorships.
2. Senang nak join GA, segmen, Liebster Award - time banyak nak type.
3. Senang nak copy-paste gambar banner OR draft entri ke New Post (dengan syarat guna encik Tikus).
4. Senang nak edit draft yang dah transfer ke New Post (kalau kat Z1 ada masa yang tak okey. Biasalah sebab depends pada touch screen semata-mata).

Tapi, most of the time aku guna smartphone Sony Experia Z1 aku je. Kenapa?
1. Sangat senang & cepat time nak blogwalking (guna Asus tu untuk BW cam loading je) -> Hilang mood terus.
2. Lepas amik gambar senang nak edit (aku selalu crop, picarts & resize jerr).
3. Lepas get edited, semua aku upload (very quickly uploaded) kat Picasa.

Anyone nak tambah?
Buah fikiran anda amat dialu-alukan.

9 comments:

  1. CT guna apps aje kak huhuhu. tak minat tab tapi kalau duit kepok kepok rasanya tibai gak sbijik.

    ReplyDelete
  2. berapa hhara sony xperia Z1 waktu Nazeck beli..akak pun thg aim smartphone ni..member ada guna..gambar guna smartphone ni pun cantik kan..ada dalam RM1000 tak

    ReplyDelete
  3. Tak tau nak komen sebab tak guna kedua2 model tu..

    ReplyDelete
  4. saya pakai xperia juga! saya dari dulu memang stick dengan xperia. hehe

    ReplyDelete
  5. Kak lya guna note3 kdg2 tibai gak iphone hubby....

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~