Tuesday, September 9, 2014

Arjuna beta bonda.

Credit to aniqbukhary.blogspot.com

Tau tak part mana aku akan nangis bila aku nyanyi lagu ni?
~ Ngeri tak terbayang mata..
Bonda takkan ada sentiasa.. ~

" Aku mohon padaMu, Ya Allah. Kau panjangkanlah umurku & berikanlah kesihatan kepadaku, agar dapatku menjaga & mendidik anak-anakku menjadi insan yang beramal soleh & bertaqwa. "

Tak dapat aku bayangkan kalau aku 'pergi' disaat anak-anak masih kecil. Siapa yang dapat kuharapkan? Makayah bukan makin hari makin muda.

" Ya Allah, Kau letakkan anak-anakku dalam Peliharaanmu pada setiap masa & ketika."

11 comments:

  1. Arjuna beta.. :) Tag akak: http://kaktusoren.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  2. lagu ni sedihhhh..plus pulak suara fynn jamal yang mendayu-dayu tu

    ReplyDelete
  3. sy masa tgk mlm.td pn sebak je masa FBI bwk ank dia masuk set...haihh..

    ReplyDelete
  4. ye, lagu ni memang menyentuh hati... Ros pun suka dengar lagu ni.. lirik dia tu yang best ..

    ReplyDelete
  5. Aminnn.
    Akak mmg suka lirik lagu ni. Deep!

    ReplyDelete
  6. Fynn jamal lirik dia semua ada jiwa :)
    Haritu tgk dia nyanyi sambil dukung juna pon dah nak bergenang sbb tgk fynn pon dah bergenang. Haha.

    ReplyDelete
  7. lirik lagu buat kite deep je kan.. suka sgt lagu ni :)

    ReplyDelete
  8. Akif suka sgt nganlagu ni dan kesukaan dia dah berjangkit kat Kak Lya dah hehehe

    ReplyDelete
  9. Best ye lagu ni? Nak cuba dengar :)

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~