Sunday, April 27, 2014

Collagen.

Ramai sangat yang makan collagen sekarang.
Kalau advertisement kat internet tu jgn cakaplah...mmg berlambak. Kowrang choose je.
Antara sebab ramai memilih collagen ni adalah untuk bentuk badan yang lebih montok & kulit yang putih, gebu serta berseri. Ada yang murah but mostly mahal.
Tapi u olzzz..collagen ni nak kene amalkan. Macam supplement.
Aku pun ade try few brands. Antaranya:
V-Asia
Milky G
KWhite38
 Initially mase mkn V-Asia..aku x perati pulak kulit aku ok x. Aku amek 3 botol habis licin. Mase 3rd bottle lom abes, aku dah combine dgn Milky G.


Beli 3 kotak RM240.
Sekotak = 10 sachet. So, tahan sebulan.
COD by Noorhayati 012-9104780.            



Aku mmg berkulit cerah...tp kering.
And afta 1week on Milky G, aku perasan kulit tangan aku lebih putih, halus, licin, lembap n berseri. Ni tak tipu tau. Dah memang experience aku sendiri. Memang effectivelah. Kire tak rugi duit korang.

Sekotak RM120 = 20 sachet.
Sekarang tengah discount :
Sekotak = RM90
2 kotak = RM170.
Berbaloi - baloi. Jom beli...
CONTACT -
Whassap : Nurzahidah 019-6199788.
(Suffah Beauty Shop FB). 
Then, KWhite38 (and V-Asia) ni pulak memang tak kurang hebatnya. Baguss sangat untuk pasangan suami isteri. * Tak boleh cite lebih2. Sure korang fahamlah..
( Sebenarnye..memang hebat sangat. Cubelah..Tak caye..tanye cik abang awak tau)..
Aku beli banyak ritu. 
So, sape nak order kat aku plz wassap 
017-3841198. 
Aku bagi harga diskaun tu.

12 comments:

  1. wahhh kolegen yer..patut muka shikin nampak gebu ja di dlm gambar..

    ReplyDelete
  2. kwhite38 tu untuk kegunaan lelaki ke perempuan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perempuan. Kalau Azman dah kawin, boleh prezen kat wife.

      Delete
    2. hehehe.. ingatkan lelaki boleh guna

      Delete
  3. dah ramai yang tahu kebaikan collagen nih

    ReplyDelete
  4. Semua produk tu bagus...sebab semua produk tu saya jual... Tapimaaflah saya tak makan sbb badan saya alegit dengan collagen

    ReplyDelete
  5. sekarang ni pemes kawaiii.plak...hahaaa
    macam - macam ek tuk kolagen ni...
    macam- macam nama produk ada..hehee

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~