Monday, March 7, 2016

Saka turun kat anak - Part 3.

Kat SINI aku dah janji nak buat sambungan cerita, kan?
     Berkat doa pada Allah, tetiba Paksu aku 'muncul' untuk membantu. Paksu mintak gambar & full name Ajik untuk what's app kat Ustaz Hambali - ustaz boleh 'scan' gambar samada ada 'benda' mengganggu tak. Tup tup adaaa... 5 pulak tu. Mashaallah. Dan ustaz kata aku pun ada..so perlu berubat sekali.
     Barang untuk berubat:
- Air zamzam 2 botol.
- Kurma Ajwa 10 biji.
- Limau nipis 10 biji.
     Tempat berubat kat 1 surau kat Senawang, start pukul 10 malam. Sebelum pukul 10 tu Ustaz Hambali ada kat surau lain untuk ajar agama.
     Ramai juga orang yang datang berubat.
     Tiba turn aku, ustaz tak suruh aku duduk atas kerusi depan dia. Tapi, ustaz panggil ayah, suruh ayah duduk. Ustaz bagitau yang ayah ada saka...saka tu turun kat aku...dan lepas tu turun kat anak aku. Ada 5 saka. Malam tu Ustaz buang saka kami bertiga.
     The next day lepas Maghrib kitorang mandi air limau nipis yang Ustaz dah ubatkan - 3 consecutive days buat ni. Alhamdulillah Ajik immediately sihat melompat macam biasa. And dia dah mula makan macam-macam. Maybe sebab lapar ritu muntah xrenti.
     1 more thing, ustaz pesan kena baca Manzil 3 kali sehari selama 6 bulan untuk elak saka tu datang balik.
- Lepas Subuh.
- Lepas Maghrib.
- Sebelum tidur.
Insyaallah terhindar dari gangguan jin, syaitan & makhluk halus.

4 comments:

  1. Alhamdulillah... Ajik dah sembuh...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. moga tiada lagi gangguan hendakNYA.

    ReplyDelete
  3. Saka keturunan ke? Iskss iskkss... Bahaya kan...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...semoga terus sihat hendakya..

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~