Saturday, August 4, 2018

Kasut sekolah gantung.

     Tengah-tengah panas tetiba hujan pulak. Risau tau mama bila masih ada kain kat jemuran atau kasut sekolah anak yang masih belum kering kat luar. Selalunya memang kena letak depan kipas mejalah. Dah membazir elektrik kan?


     Alternatifnya, mama sangkut kat hanger macam ni dan letak bawah kipas siling. Tak membazir lah elektrik sebab bila masuk bilik mama memang akan bukan ceiling fan tu. Cepatlah kering kasut skolah sebab jarak yang semakin dekat dengan kipas :)

7 comments:

  1. ejulz selalu buat camni dulu2. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhh..ejulz lagi mantop..lama dah tau bende ni :)

      Delete
  2. lama xdgr khabar doc sihat ka??

    ReplyDelete
  3. Saya letak belakang peti sejuk. Kalau terdesak sangat letak dalam bilik pasang aircond.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh..aah penah dgr ltk blkg pti sjuk tapi xpernah buat.

      Delete
  4. suami saya letak belakang peti ais.. hehe

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~