Monday, October 27, 2014

Follower #500.

    Seronoknyeeee...seronok..seronok. At last, angan-angan aku nak capai 500 followers tercapai. Memanglah tak hebat mana. Tapi, itu aim aku since dari awal lagi. Dulu aku ada 5 followers je selama lebih setawun kott. Memang aku x aktif pun masa tu & aku takde idea langsung macamana nak giat dalam berblogging. 

Kenapa aku blogging ea? 
     Takyah tau lah. Segaaann, makcik. Yang pasti, main purpose adalah nak buat bisness. Tak terfikir pun nak share pasal hal kesihatan & penyakit. Tapi, sekarang niat asal tu memang tak berapa nak ada. Yang aku rasa ialah 'addiction'. Di samping tu aku rasa happy sebab dapat buat promosi kesihatan.
Okey, siapa followers ke-500 aku?
Kalau nak kenal lebih lanjut, sila klik SINI ~ www.greenvitamin.net (nadia mansor).

     Tak lupa juga pada semua rakan bloggers yang singgah baca coretan aku kat sini - samada yang drop comments atau tak:)

38 comments:

  1. wah... dah ramai dah.. hihi.. nnti sampai 1000 pulak... :D

    ReplyDelete
  2. tudia...finally..dream come true..hebat doc 500 followers dh..congrats..hehe.gua punya blog...lg 481 follower nk ckup 500..kah3

    ReplyDelete
  3. seronok lettew ramai follower... hahahha.. sha pun dok tunggu followers 500 walaupun tak semua 500 tu pembaca... hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronot sesangat xD
      Nampak tak akak tgh senyum sampai telinga ni?
      Hehe..

      Delete
  4. best kn ble tgk rmi folowers :)

    ReplyDelete
  5. woooow tahniah Kak Nazeck. CT belum sampai 500 lagi..

    ReplyDelete
  6. wahh best best. kite baru 300 tapi dah bersyukur sgt sgt

    ReplyDelete
  7. hebatlah tu kirannya doktor
    blog saya ni lebih kurang sama usia dengan blog doktor
    tapi nak kumpul follower pun dah macam apa
    mungkin sebab tak join GA

    tak apalah, saya suka apa yang saya ada =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe Yana.
      Yang penting kita puas & seronok berblogging.

      Delete
  8. Tahniah doc, tak lama lagi dpt 1,000 follower pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, JR sebab sudi singgah sini.
      Moga doa JR tu Allah makbulkan.

      Delete
  9. Tahniah doc...terus kan berblog...rajin2 update n Blogwalking..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Maria, Zumal, Bunda.
      Nak update tu dah makin x.sempat sekarang ni.
      Padahal aktiviti harian sama je.

      Delete
  10. Tahniah! Dah setengah ribu dah followers :)

    ReplyDelete
  11. 500 tu banyak kak.. hehe. tahniah! ^^,

    ReplyDelete
  12. jom jadi top komentator kat blog SA jom...3 top komen akan dapat hadiah every month....moh le...asyik orang yang sama je memang kan...

    ReplyDelete
  13. Wah banyaknya follower shikin.. akak pun baru cecah 286 orang.. itu pun berkat join segmen, GA dan sponsor GA.. akak dulu macam shikin lebih 2 tahun..

    ReplyDelete
  14. tahniah sis.. nina je xda masa lg nk terjah blog baru.

    ReplyDelete
  15. Tahniah... dah semakin meningkat :)

    ReplyDelete
  16. Tahniah keran blog Shikin makin di kenali ramai..so keep on sharing yek

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~