Wednesday, October 1, 2014

Comments awaiting moderation.

    Aku ucapkan terima kasih banyak pada semua yang tak jemu-jemu blogwalking kat sini. Aku pun akan terjah balik blog korang tau tapi secara pukal sebab memang tak sempat nak buka banyak blog dalam 1 hari. Kat tempat kerja memang aku tak sempat even nak jeling kat phone pun. Kalau sempat tu maybe ada reason tertentu macam aku sedang pm off ke, or ada sedikit free time masa lunch break. Selalu kitorang sempat makan & solat je. Nak bersantai-santai tu jangan haraplah. Tengok lah kalau ada hari yang bernasib baik.
     Semua yang blogwalking sini memang aku save blog dia kat Notes. Walaupun lambat aku tetap akan muncul di blog korang tau. Don't worry, k.
     Ni masa 28/9/2014 baru ni. Terperanjat aku tengok sat ja dah ada 52 comments. Bagi blogger yang tak fofular cam aku, jumlah tu dah kira 1 pencapaian yang besar. Thanks to all that continously support me:)

23 comments:

  1. Congrates...ramai dah yg datang singgah..ni akibat info2 yg amat berguna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam tu pendapat mama amir..senang hati saya.
      Bukan apa, saya takut saya cerita macam-macam tapi readers langsung tak faham. Tapi, saya sedaya upaya tak letak medical jargon kecuali kalau terdesak.

      Delete
  2. wowwwwww! sape cakap tak fofular hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fofular ke, kak Farrah.
      Owww...nada gedikss lagi.
      Hehe..

      Delete
  3. Replies
    1. Insyaallah, anies.
      Harap ramai lagi yang sudi singgah sini.

      Delete
  4. thu xpe..sy pn tharu klo setiap kali refresh ad je komen.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Mama SA maksudkan saya ke?
      Tapi nampak tak yang saya ni antara jenis yang suka membebel?

      Delete
  5. blog saya terus lepas keluar je komen...kalau kita dah set kan komen kita tu kepada cuma pengguna berdaftar rasanya tk perlu risau pasal komen tu..lagi2 kalau kita jenis sibuk tak sempat nak belek2 komen setiap hari...cuma pendapat saya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh..saya x risau pasal tu.
      Cuma saya suka baca dulu baru publish comment tu.
      Selalu baca comments sampai ketawa mengekek sorang2. xD

      Delete
  6. Takpe.. slow slow bw. Dahulukan yg mana penting dulu kan..ramai yang singgah dan tinggalkan komen kat blog ni sebab banyak info perubatan yg best dan owner blog yang mesra.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..thanx,ros.
      Memang 'terlajak mesra'.
      * pinjam ayat 'terlajak' Dato'.

      Delete
  7. ramai dtg singgah tu maknanya org xjemu nak membaca. hehe.. tingkatkan trafik :)

    ReplyDelete
  8. sebab doc shikin ramah dan rajin singgah blog orang lain, tu yang ramai datang sini gak. :)

    ReplyDelete
  9. hihi... selalu senyum ke bila kak shikin datang komen..... banyak ilmu dapat kat sini....

    ReplyDelete
  10. Tq sudi terjah blog Kak Lya ...Sentiasa singgah ..Kak Lya pon terjah sela harung jugak bila dah ada masa..kdg2 tak sempat ..

    ReplyDelete
  11. saya akan sentiasa support akak! chaiyokk :D

    saya tak pernah buat lagi approval comment tu. malas lak. hee

    ReplyDelete
  12. Blog akak popular la sebab banyak info pasal kesihatan akak share.. Mekasih banyak banyak ye.. Harap akak takkan jemu share info lagi ;)

    ReplyDelete
  13. Mesti laa popular.. lagipun orangnya ramah mesra gitu.. rajin blogwalking sini sana dan tinggalkan komen.. singgah sini jap.. blogwalking merata ari nih..

    ReplyDelete
  14. x pe lambat pun..i'm waiting for u heheeheh

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~