Friday, October 3, 2014

Awak doktor ke?

     Aku terperanjat sikit bila came across keywords ni.
Novel+tak sihat ni+awak doktor ke...
1. Pasal novel tu aku tak sure ada up apa-apa related entry ke idak. Tapi, 1 thing for sure, memang aku dah tak baca novel since start kerja. Takde masa maa..

2. Pasal tak sihat - aku rasa aku dapat teka kot. Maybe sebab ada tunjuk makan Big Apple dll. Ermmn..aku bukan selalu pun makan ni. Kalau beli air manis pun kitorang share anak-beranak. Takdelah sorang 1. Suami aku je yang selalu tukang habis air manis yang kitorang order. Tapi, FYI tiap kali makan luar memang bergelas-gelas air kosong yang dia akan pesan. Ni bergantung pada tempoh masa kitorang 'layan' kat kedai makan tu. Kengkadang sampai 4 gelas air putih dia minum tau. Aku taktau mana dia simpan air yang bergelen-gelen tu. Kalau aku, memang dah ke toilet le gamaknye. And 1 more thing,  korang kene selalu pantau & tahu cara pantau kesihatan korang. Cth: Normal blood sugar level berapa. * Kalau taktau,  please consult doctor at nearby clinic tau.

3. Awak doktor ke..
Ni paling aku suspen. Seyes taktau nape orang tu cari ni. Jawapannye, YES. Tu aje. Nak berkenalan lah tu. Uwekkk..(sila prepare plastic beg depan lappy korang sekarang!) I dah ada anak, okey:)

25 comments:

  1. hahaha..funny .maybe dia tak tahu nak search apa kot..just came across those words haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi peliklah jugak kan,Iola.
      Dia cam curious pulak saya doktor.

      Delete
  2. Orang tu cari dr. online maybe sebab ada masalah kesihatan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada jugak terpikir camtu zumal.
      Tapi kenapa macam tanda soal..
      Bukan camni ke - mencari doktor online.
      Hehe..cth je.

      Delete
    2. Betul gak. Macam orang tu nak tahu mengenai Dr...

      Delete
  3. Mungkin ada sesuatu yang buat dia nak search tuh.. hehehe.. apapun lawak laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan,kak Izzeyda..
      Ape agaknya yang dicari.
      Kalau pasal penyakit, saya harap dah membantu dia.

      Delete
    2. Mudah-mudahan membantu dalam pencariannya.. shikin, akak tag untuk GA nih..

      http://izzeyda.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

      Delete
  4. memang macam2 keywords kan

    Farrah nak URL tu..
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/10/bubblynotescom-mini-segmen-url-uolss.html

    ReplyDelete
  5. mrk ni kekadang saja jer gatal tangan ...

    ReplyDelete
  6. haaaa stalker apa, kak! heheheh secret admire geteuw

    ReplyDelete
    Replies
    1. WL, stalker ke hapenye?
      Akak bukan retis pun..
      Ke ada yang nak offer jadi retis?
      Kui..kui..kui..
      Perasan nak mampos:)

      Delete
  7. Wow ada juga keyword gini ekk.. Macam lawak pun ada.. Hehe

    ReplyDelete
  8. Kcolly effect buah pinggang ke kak? Macam menarik pulak keyword tu. hehe. Akak doktor ke? Tetiba :)

    ReplyDelete
  9. Ros pun suka check keyword apa yang melekat hihi.

    ReplyDelete
  10. keyword powerbank tu pun kelakar, shikin :D

    ReplyDelete
  11. awak doktor ke? maybe beliau nk tanya berkenaan treatment tu hikss

    ReplyDelete
  12. bhahaha CT nak check la keyword ada tak yang pelik pelik..

    ReplyDelete

Enjoy your reading.
And please come again next time.
~ Dr. Shikin @ Nazeck ~