Semalam aku happy sangat sebab 2 barang yang aku order online dah dihantar oleh encik poslaju - dari Nile.com.my & Vitamart (Lelong.com) Tapi, harini... Aikkk...kenapa dapat benda yang sama - dari Vitamart? Tak mungkin diorang salah send. Terus aku check online banking aku. Rupanya memang aku bayar item sama 2 kali. 1 guna debit card, & 1 lagi guna credit card. Bila aku recall balik, baru aku teringat, aku memang click payment banyak kali kat page Lelong.com. Punyelah susah nak bayar masa tu. Asik 'hang' je. Tiap kali aku click memang lama sangat loading. But, dia appear as 'unsuccessful payment' on screen. At last, sekali je yang dapat 'successful payment'. Then, kene check email untuk confirm order & transaction, etc. So, xde problem. Masa tu wifi aku memang xde problem. Full bar. No blinking.
Lepas dah puas hati, aku shopping kat Nile pulak. Dah lama x shopping online sebenarnye. That's why macam gian semacam je aku ni. Alhamdulillah skali click je payment kat Nile terus successful.
So, apa dah jadi sebenarnye? Rini, aku memang dah gelabah. 1 barang tu RM119 (x masuk postage). So, aku try bukak Gmail semula. Baru aku perasan, aku terima 2 order no. Arghhh....tensionnn..Aku terus call Lelong.com tanya samada aku boleh return barang & minta refund duit aku? Jawapannye - CANNOT! Habis duit aku...HANGUS!! BURN!!
Lepas dah puas hati, aku shopping kat Nile pulak. Dah lama x shopping online sebenarnye. That's why macam gian semacam je aku ni. Alhamdulillah skali click je payment kat Nile terus successful.
So, apa dah jadi sebenarnye? Rini, aku memang dah gelabah. 1 barang tu RM119 (x masuk postage). So, aku try bukak Gmail semula. Baru aku perasan, aku terima 2 order no. Arghhh....tensionnn..Aku terus call Lelong.com tanya samada aku boleh return barang & minta refund duit aku? Jawapannye - CANNOT! Habis duit aku...HANGUS!! BURN!!